ذالنوری:

حجاب و عفاف باید در جامعه احیاء شود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به اجتماع عظیم مردمی در حمایت از حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: اجتماع عظیم یک پیام واحد دارد و آن این است که واجب اسلامی باید احیا شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذالنوری شامگاه سه‌شنبه در جشن شکوه حیا که در میدان آستانه قم برگزار شد، اظهار داشت: این جمع ارزشمند نشان می‌دهد که هنوز ارزش‌های اسلامی و دینی در جامعه زنده است.
وی ادامه داد: بی‌حجابی دلایل متعددی دارد که از جمله آن می‌توان به جهل و بی شناختی افراد اشاره کرد چرا که این افراد فهم و شناختی از اهمیت عفاف و حجاب ندارند.
ذوالنوری ابراز داشت: ریشه دیگر بی‌حجابی در غریزه و عدم کنترل غریزه جنسی است حال این که فطرت  پاک اجازه نمی‌دهد انسانی بی‌حیا باشد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مشکلات اجتماعی، شرایط هم‌نشین و ... هم در بروز بی‌حجابی نقش دارند که باید برنامه‌ریزی لازم در این زمینه صورت بگیرد.
وی ادامه داد: محیط‌های آموزشی دانشگاهی، بازار و مراکز خرید نیز در ترویج بی‌حجابی می‌توانند نقش داشته باشند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به فضای مجازی اشاره کرد و گفت: فضای مجازی به عاملی برای تخریب عفاف و حجاب در جامعه تبدیل شده است که باید در این زمینه نیز اقدامات لازم صورت بگیرد.
وی تصریح کرد: رهبر انقلاب سال‌ها بر روی شبیخون فرهنگی تأکید می‌کنند اما برخی دولت‌های ما  این بیانات را نمی‌شنیدند و می‌گفتند کاری به جهنم و بهشت مردم نداریم که نتیجه آن بی‌حیایی و بی‌حجابی کنونی می‌شود.
ذوالنوری بر ضرورت حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر اشاره کرد و ابراز داشت: امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر یک وظیفه‌ای حکومتی است و حاکمیت باید پشتیبان آمران به معروف و ناهیان از منکر باشد.
وی خاطرنشان کرد: این اجتماع عظیم یک پیام واحد دارد و آن این است که واجب اسلامی باید احیا شود.

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/34980
اخبار مرتبط

نظرات شما