آمریکایی ها به دنبال گرفتن امتیاز هستند/ نیاز غربی ها به ویژه آمریکایی ها برای توافق بیشتر از ماست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  محمود عباس زاده مشکینی  با بیان اینکه خواسته های ایران زیاد خواهی غربی ها را به خطر می اندازد؛ اظهار داشت: مذاکرات به یک نتیجه رسیده بود و در آخرین ایستگاه مذاکرات ما به این جمع بندی رسیده بودیم که اگر غربی ها به ویژه آمریکایی ها حسن نیت و جدیت داشته باشند امکان به نتیجه رسیدن مذاکرات و امضا توافقات وجود داشت.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس با بیان اینکه آمریکایی ها در این مرحله در حال بازی بهم زنی هستند تا امتیاز بیشتری بگیرند، افزود: جمهوری اسلامی ایران به غیر از حق قانونی خود هیچ چیز دیگری نمی خواهد.
 
نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی، افزود: بدیهی است غربی ها بخشی از حق قانونی ما را پایمال کرده اند، و با تحریم دارویی باعث شدند که خیلی از شهروندان ما به ویژه شهروندان ایرانی که مبتلا به بیماری های صعب العلاج بودند و همچنین کودکان بیگناه، بخاطر به موقع نرسیدن دارو با مشکل مواجه شوند و بعضی ها نیز در این میان جان خود را از دست دادند. آن ها باید در تاریخ پاسخگو حقی که از ما ضایع کردند باشند.
 
ایران به حق قانونی خود اسرار دارد و اسرار خواهد کرد
 
وی بیان کرد:‌ اسرار جمهوری اسلامی بر تامین حداقل بخشی از حقوق قانونی خود است اما آنها مقاومت می کنند و اسرار ایران بر حق خود را هم زیاده خواهی می دانند که زیاده خواهی در ذات آن هاست و تاریخ مملو از رفتارهای استعمارگرایانه و استکبارگرایانه آن هاست. حالا یک مملکت و نظام سیاسی پیدا شده به نام جمهوری اسلامی ایران که دارد به حق قانونی خود پافشاری می کند و در تلاش است تا حق قانونی خود را بگیرد که از نظر آنها زیاده خواهی است. رفتار خوب و منطقی از نظر آن ها این است که مملکت و منابع خود را تسلیم آن ها کرده و بعد به آن ها گفته شود که حق با آن هاست.
 
این نماینده مردم در مجلس یازدهم، گفت:‌ جمهوری اسلامی ایران به حق قانونی خود اسرار دارد و اسرار خواهد کرد و تا تامین حق قانونی خود تلاش می کند.
 
ایران زیر بار توافقی که به ضرر منافع ملی باشد نخواهد رفت
 
عباس زاده مشکینی با تاکید بر اینکه ایران زیر بار توافقی که به ضرر منافع ملی باشد نخواهد رفت، تصریح کرد: ما در بحث مذاکرات و توافق به دنبال نتیجه خوب هستیم چه با توافق چه بی توافق که البته امیداور هستیم با توافق باشد، اما اگر آقایون اسرار دارند که بهم بزند تا امتیاز بگیرند و امتیاز ندهند ما اسراری بر مذاکره و توافق نداریم و زیر بار توافقی که به ضرر منافع ملی باشد نخواهیم رفت با این وجود ما گزینه های دیگری هم داریم که به مصلحت غربی ها نیست.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس در پایان گفت:‌ نیاز غربی ها به ویژه آمریکایی ها برای توافق بیشتر از ماست آنها در این مرحله باز بهم زنی نشان می دهند و چک و چونه میزنند تا امتیاز بیشتری بگیرند، حداقل بازی آنها بازی با دست پیش کشیدن و با پا کنار زدن خواهد بود.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/36426
اخبار مرتبط

نظرات شما