کارشناس فرهنگی در گفتگو با قم فردا:

باید با دروغ پردازان برخورد قانونی و قضایی شود/رسانه های معاند در حال سوء استفاده هستند

کارشناس فرهنگی با اشاره به اینکه حق قانونی مردم در برخورد قانونی و قضایی با دروغ‌پردازان است، گفت: امروز رسانه های معاند در حال سوء استفاده از فضای ایجاد شده هستند و این مدعیان دروغین به هیچ وجه از فوت مهسا امینی ناراحت و متاسف نیستند.

 محمد موسی‌پور در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اینکه اتفاقاتی که در قضیه مهسا امینی رخ داد است یک شانتاژ رسانه ای و فضاسازی است، اظهار داشت: در حال حاضر فضای ایجاد شده و در اختیار رسانه های معاند قرار گرفته است و آنها در حال سوء استفاده از آن در جهت اهداف خود هستند.
وی ادامه داد: عدم درست کارکردن و بجا کارکردن برخی از ارگان که در زمینه حجاب و عفاف نقش دارند باعث ایجاد این گونه قضایا شده که در نهایت نظام این گونه مورد هدف قرار گرفته و ارزش های نظام مورد توهین و اهانت قرار می گیرد.
 این کارشناس و مشاور فرهنگی خاطر نشان کرد: البته این موارد بزنگاهی است چرا که بسیاری از افراد خودواقعی خود را نشان می دهند.
وی اضافه کرد: باید با افرادی که در این گونه اتفاقات واقعیت درون خود را نشان می دهند و اظهار نظرهایی می کنند که خلاف واقعیت است و برای نظام هزینه دارد برخورد قانونی و قضایی شود.
موسی پور عنوان کرد: تکلیف فردی که خارج نشین است و در خصوص اتفاقات داخل صحبت می کند مشخص است اما با داخلی هایی که این گونه در خصوص نظام صحبت می کنند باید برخورد شود.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/36605
اخبار مرتبط

نظرات شما