حجت الاسلام ذوالنوری در تجمع طلاب مدرسه فیضیه:

دشمن با شعار های فریبنده و القائات باطل برخی ها را تحت تاثیر قرار می دهد/دستگاه قضا با لیدرها و مخلان نظم و امنیت برخورد جدی داشته باشد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه امروز رنگ نقشه و دسیسه های دشمن تغییر کرده است، گفت: دشمن با شعار های فریبنده و القائات باطل برخی ها را تحت تاثیر قرار می دهد و از آنان برای مقاطع کوتاهی یار گیری کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام  ذوالنوری ظهر امروز در تجمع طلاب و روحانیون در محکومیت اغتشاشات اخیر که در مدرسه فیضیه برگزار شد اظهار داشت: متاسفانه دشمن با برتری رسانه، ادوات و امکاناتی که در عرصه سایبری، محیط اینترنت و ... در اختیار دارد با شعار های فریبنده و القائات باطل و شبهات تاثیر گذار، ساده دلانی را که دچار مشکلاتی در جامعه هستند تحت تاثیر قرار بدهد و از آنان برای مقاطع کوتاهی یار گیری کند.
وی ادامه داد: در طول تاریخ دشمنان نظام و انقلاب با دسیسه های خود برای نظام اسلامی هزینه تراشی کرده اند و تنها رنگ نقشه و دسیسه هایشان تغییر می کند.
حجت الاسلام ذوالنوری با بیان اینکه در حادثه اخیر، عده‌ای فوت یک دختر ایرانی را دستمایه و بهانه ایجاد آشوب و برهم زدن امنیت مردم می‌کنند گفت: در شرایطی که رئیس جمهور انقلابی ایران عکس سردار شهید سلیمانی را در سازمان ملل نشان می‌دهد و در شرایطی که دشمنان سعی می‌کنند شرایط جمهوری اسلامی را در مذاکرات نپذیرند و کلاهی بزرگتر از برجام بر سر این ملت بگذارند و در شرایطی که دیپلمات‌های ما نیاز به پشتیبانی مردم دارند این تحرکات برای تضعیف مواضع ما در صحنه بین الملل است.
وی ابراز داشت: سلبریتی‌هایی که از کیسه این مردم و آنتن صدا وسیما مشهور شده اند این کف روی آب را به پایه فتنه گران می‌ریزند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس  افزود: در کنار نقش آفرینی برخی ستارگان معروف سینما و ورزش، نغمه‌هایی از برخی اشخاص حوزوی شنیده می‌شود که به بهانه تسلیت، نهاد‌های امنیتی و قانونی این کشور را تضعیف می‌کنند.
وی اضافه کرد:برخی از این اشخاص گفته اند، کار نیروی انتظامی خلاف است، چون قرآن می‌گوید لا اکراه فی الدین در حالی که کسی که مبانی حوزه را بشناسد از این آیه اینگونه برداشت نمی‌کند. آیه لا اکراه فی الدین برای ورود به دین اسلام است نه زیرپا گذاشتن احکام دینی. رعایت احکام الهی و شعائر اسلامی که جنبه اجتماعی دارد شرعا واجب است و در نظام اسلامی قانون شده است. این شخص روحانی که این پیام را داده در زمان آقای کروبی نایب رئیس مجلس بود و در زمان حضور او در مجلس، قانون نیروی انتظامی تصویب شد و عدم رعایت حجاب جرم تلقی شد.
حجت الاسلام ذالنوری برخورد قاطع با عوامل اغتشاشات اخیر از قبیل سلبریتی‌ها را خواستار شد و گفت: باید خسارت تخریب اموال عمومی از این افراد گرفته شود.
وی ادامه داد: عمامه به سر‌هایی که در این حوادث مردم را تحریک کردند باید توسط دادگاه ویژه روحانیت مواخذه شوند.
نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به پیام تسلیت سران قوا در پی درگذشت خانم مهسا امینی بر پیگیری دقیق علت این حادثه تاکید کرد و گفت: افرادی هستند که هنگام ورود به دانشگاه از روی پرچم آمریکا عبور نکردند، اما امروز در قبال بی حرمتی به پرچم ایران سکوت کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز علما، طلاب و اساتید حوزه های علمیه در راهپیمایی گسترده مردم انقلابی که بعد از نماز جمعه  برگزار شد شرکت کرده و انزجار خود را از فتنه گران و آشوبگران اعلام نمودند.
شرکت کنندگان در این تجمع با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه گر آشوبگر، برخورد قاطع با عوامل اغتشاشات اخیر را خواستار شدند.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/36677
اخبار مرتبط

نظرات شما