آیت الله اعرافی:

امروز شاهد روابط خوب میان دولت و ملت هستیم

مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: امروز شاهد روابط خوب میان دولت و ملت هستیم و تعامل مناسبی میان مردم و اعضای دولت وجود دارد و دولتمردان با چهره ای گشاده و صمیمانه از ارتباط با مردم استقبال می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله اعرافی در دیدار مخبر معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه ارتباط دولت با مراجع و علما اثرات مثبتی در پیشبرد اهداف کشور به همراه دارد، از دولت و به ویژه رییس جمهور به خاطر اقدامات صورت گرفته، مدیریت کرونا و گام های برداشته شده در جهت حل مشکلات کشور قدردانی کرد.

وی افزود: امروز شاهد روابط خوب میان دولت و ملت هستیم و تعامل مناسبی میان مردم و اعضای دولت وجود دارد و دولتمردان با چهره ای گشاده و صمیمانه از ارتباط با مردم استقبال می کنند.

مدیر حوزه های علمیه کشور دستاوردهای حاصل شده در مدت اخیر را امید بخش ارزیابی کرد و بر اهتمام هر چه بیشتر دولت برای رفع کاستی ها و مشکلات کشور تاکید کرد.

وی همچنین از ارتباط گسترده با ۴۰ نهاد و دستگاه اجرایی خبر داد و گفت: به دنبال ایجاد دبیرخانه مشترک و برنامه مدون پنج ساله با این نهادها هستیم که با برخی از آنها به تفاهم نامه و برنامه اجرایی رسیده ایم.

آیت الله اعرافی همچنین بر لزوم برنامه ریزی و تلاش مجدانه برای حفظ نخبگان و استفاده از آنها در برنامه های کشور تاکید کرد و گفت: لازم است دولت اهتمامی جدی برای اجرای سند تحول آموزش و پرورش داشته باشد و در برنامه هفتم موضوعاتی همچون فعال سازی بخش خصوصی، توجه به نخبگان، تولید محتوای فاخر فرهنگی و تقویت اقتصاد مناطق محروم کشور مورد توجه قرار گیرد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/38003
اخبار مرتبط

نظرات شما