برگزاری مسابقات ورزشی روستایی ،بومی و محلی بانوان در قم+ تصاویر

مسابقات ورزشی روستایی، بومی و محلی بانوان قم به همت مدیریت خواهران تربیت بدنی سپاه و بسیج قم به یاد شهدای امنیت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مسابقات ورزشی بومی و محلی بانوان قم به همت مدیریت خواهران تربیت بدنی سپاه و بسیج قم با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم  برگزار شد.

اعظم طراوتی مدیر بخش خواهران تربیت بدنی سپاه و بسیج قم در این زمینه در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: مسابقات ورزشی روستایی، بومی و محلی بانوان در ۶ رشته، طناب کشی ، طناب زنی، هفت سنگ، آمادگی جسمانی، دارت و دال پلان در ورزشگاه بوستان نرگس برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات به مناسب گرامی داشت شهدای امنیت استان قم شهیدان مهدی زاهدلویی و حسن مختار زاده برگزار شد در این مسابقات بیش از ۴۰۰ نفر از بانوان استان قم شرکت کردند.

مدیریت خواهران تربیت بدنی سپاه و بسیج قم گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب همه آحاد مردم باید ورزش را جدی بگیرند و آن را برای سلامتی خود ضرورت و کار لازم به حساب بیاورند زیرا جامعه ورزشکار جامعه پرتلاش، با نشاط و زنده خواهد بود،و جامعه ما امروز به این طراوت و نشاط نیازمند است و وظیفه مسئولان این است که اشتیاق به ورزش و روح ورزشکاری و  ورزش خواهی را در مردم زنده کنند.

طراوتی بیان داشت: این مسابقات انتخابی مسابقات کشوری بود و  تیم ها و نفرات برای مسابقات ملی روستایی ، بومی و محلی بانوان که در ایام دهه فجر در  اصفهان برگزار خواهد شد اعزام خواهند شد. 


مدیر بخش خواهران تربیت بدنی سپاه و بسیج قم با بیان اینکه استقبال از مسابقات خوب بود تصریح کرد: بسیاری از مادران با دختران خود در مسابقات شرکت کردند،  هدف از برگزاری این مسابقات  ایجاد نشاط و شادابی میان بانوان جامعه که رکن اصلی خانواده ها هستند می باشد، بانوان جامعه در کنار مدیریت خانه و خانواده و با حفظ حجاب و عفاف به راحتی می توانند در فعالیت های اجتماعی و ورزشی حضور پیدا کنند و یکی از اهداف بخش خواهران تربیت بدنی سپاه و بسیج هم فراهم آوردن بستر ورزش بانوان است به همین منظور برنامه های ورزشی بانوان به صورت مستمر در طول سال برگزار می شود.

در پایان به نفرات اول تا سوم هر بخش لباس ورزشی، مدال و لوح تقدیر اهدا شد و از خانواده شهدای مدافع حرم علی اکبر عربی ، محمدمهدی ایمانی و قاسم غریب تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۱۷۰


گالری عکس
http://qomefarda.ir/38723
اخبار مرتبط

نظرات شما