ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قم در گفتگو با قم فردا:

تحریم سپاه خللی در وحدت و همبستگی نیروهای نظامی ایران به وجود نخواهد آورد

ارشد نظامی آجا گفت: تحریم‌ها هیچ خللی در وحدت، همکاری و همبستگی نیروهای نظامی ایجاد نخواهد کرد و برعکس خواسته دشمن روز به روز انسجام و اتحاد بیشتری برای مقابله با دشمنانمان خواهیم داشت.

امیر نعمت محسنی زرین ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قم ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جز نیروهای مسلح و مقتدر و قوی است که در راه تحقق آرمان‌های انقلاب و رسیدن به تمدن نوین اسلامی که در بیانه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب به آن اشاره شده است تلاش می کند، تا انقلاب اسلامی به ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف ملحق شود.

فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه سلام الله علیها ارتش ادامه داد: قدم‌هایی که سپاه پاسداران در این راه برمی‌دارد قطعا باعث ناراحتی استعمار پیر و ایادی آن‌ها و آمریکای جهان خوار می‌شود و برای عدم تحقق این امر از تمام توان خود استفاده می‌کنند و بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب تمام کارهایی که دشمنان انجام می‌دهند در راه عدم دستیابی جمهوری اسلامی ایران به اهداف خود است.

ارشد نظامی آجا در قم افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جز نیروها و ابزارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به اهداف والای نظام است دشمنان برای ایجاد تعلل در چرخه این هدف بزرگ دست به تحریم سپاه زدند، البته این دشمنی‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته است و تمام هم نخواهد شد و تا زمانیکه جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و تا زمانیکه استکبار به سرکردگی آمریکا وجود این دشمنی ها به شکل‌های مختلف هم وجود دارد.


محسنی زرین خاطرنشان کرد: راه جمهوری اسلامی ایران با استکبار جهانی متفاوت است یکی در راه حق و دیگری در راه باطل قدم گذاشته است و هرگز منافع حق و باطل در یک راستا قرار نخواهد گرفت، پس نباید از دشمنی های استکبار تعجب کرد.

وی عنوان داشت:  تمام این اتفاقات و تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران باعث اقتدار ایران مخصوصا در مسائل نظامی شده است، همه شاهد هستند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جز مقتدرترین نیروهای مسلح دنیا است، و قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست، قبل از انقلاب اسلامی تمام تجهیزات و تسلیحات نیروهای نظامی در اختیار مستشاران بود و زمانی ایران را ترک می‌کردند تصور نمی‌کردند بتوانیم کوچکترین بهره‌برداری از این تجهیزات داشته باشیم و حتی گفته بودند که ما را برای استفاده از این تجهیزات فراخوان خواهید کرد.

فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه سلام الله علیها ارتش ادامه داد: با همت مردان غیور نیروهای مسلح هر روز شاهد شکوفایی ، پیشرفت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستیم، و دشمنان هم مجبور هستند اقداماتی علیه این نیروهای مقتدر انجام دهند تا دشمنی هایشان ادامه پیدا کند.

ارشد نظامی آجا در قم در پاسخ به این سوال که چرا دشمن به دنبال دو قطبی ارتش و سپاه است؟ گفت: وقتی صحبت می‌کنیم می‌گوییم  نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این یعنی یک مجموعه واحد وجود دارد، سپاه و ارتش یک نیرو در خط مقدم برای حفظ امنیت کشور و مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی است.

وی تصریح کرد: سپاه و ارتش یکی هستند، با توجه شرح وظایف و نوع کاری که به ارتش و سپاه محول شده تصور می‌کنند که مسیر متفاوتی دارند، در اغتشاشات اخیر دشمن علیه ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز وارد میدان شده بود و ارتش را طرفدار اغتشاشات نشان می‌داد در حالی که دقیقا عکس این مسئله وجود داشت و ارتش در اغتشاشات و حوادث تروریستی اخیر شهدایی را تقدیم  این نظام و انقلاب اسلامی کرد.

محسنی زرین تاکید کرد: حفاظت از جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد برعهده همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است، و تمام نیروهای مسلح اعم از سپاه و ارتش در سختی ها و‌دشمنی ها و تهدیدات داخلی و خارجی که علیه این کشور می شود دست در دست یکدیگر تحت فرمان فرمانده معظم کل قوا دارند.

وی افزود: تحریم‌ها هیچ خللی در وحدت ، همکاری و همبستگی نیروهای نظامی ایجاد نخواهد کرد و بر عکس خواسته دشمن روز به روز انسجام و اتحاد بیشتری برای مقابله با دشمنانمان خواهیم داشت.

گفتگو از مرضیه مهدیلو 

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/39847
اخبار مرتبط

نظرات شما