حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری:

دشمن در اغتشاشات اخیر ضربه زد اما پیروز نشد

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دشمن در اغتشاشات اخیر ضربه زد اما پیروز نشد گفت:دشمنان به قدری دروغ می‌گویند که مردم تصور کنند که همه مشکلات مملکت به خاطر ولایت است در حالی که اگر مسئولان به صحبت‌های رهبری گوش و عمل کنند مشکلات مملکت حل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام و المسلمین مهدی ماندگاری در نشست برخط بازخوانی سیره علوی در مقابله با هجمه تبلیغات و جنگ روانی دشمن که عصر ۲۰ فروردین در بستر پیام رسان روبیکا برگزار شد اظهار داشت: دشمن از سه طریق تضعیف،تخریب و تحریف به جامعه اسلامی ضربه می‌زند در زمان حضرت علی علیه السلام دشمن به قدری فضاسازی کرده بود وقتی حضرت علی علیه‌السلام در محراب نماز به شهادت رسید مردم از هم سؤال می‌کردند مگر علی علیه السلام نماز می‌خواند.

وی افزود: اکنون دشمنان به قدری دروغ می‌گویند که مردم تصور کنند که همه مشکلات مملکت به خاطر ولایت است در حالی که اگر مسئولان به صحبت‌های رهبری گوش و عمل کنند مشکلات مملکت حل می‌شود دشمن در اغتشاشات اخیر ضربه زد اما موفق نشد.

ماندگاری ادامه داد: در حوادث اخیر علیه هیچ یک از مسؤلان نظام شعار داده نشد اما علیه ولی‌فقیه شعارهای زیادی داده شد، البته مردم در روز ۲۲ بهمن حماسه خلق کردند و افرادی در این راهپیمایی حضور داشتند که تصور نمی‌شد بیایند.

وی تصریح کرد: دشمنان بعد از تضعیف و تخریب با حربه تحریف می‌خواهد بدل‌های مختلف را به مردم معرفی کند، رهبری و خدای دروغین را به مردم معرفی می‌کنند،مرجع تقلید قلابی معرفی می‌کنند، اشخاص انقلابی و طلبه و مسؤلان قلابی را به مردم معرفی می‌کنند تا مردم را گمراه کند.

کارشناس مسائل مذهبی گفت: به فرموده قرآن حتی حرف راست دشمن هم دروغ است و نباید  بدون تحقیق حرفی را از دشمن قبول کرد زیرا دشمن حق و باطل را در هم می‌آمیزد و به عنوان حقیقت معرفی می‌کند.

وی عنوان داشت: در شب‌های قدر پیام اولیاء را مرور کنیم حرف‌های دشمن در طول تاریخ دروغ بوده و همه وعده‌هایی که داده دروغ بود همان‌طور که بنی امیه خلف وعده کرد دشمنان امروز هم در همه وعده‌های خود تخلف می‌کند در بازگرداندن اموال ملت بعد از آزادی گروگان‌ها تخلف کردند در وعده‌های اخیر نیز تخلف می‌کنند.

ماندگاری تصریح کرد: باید مراقب باشیم زیرا در این حوادث اخیر برخی از اساتید دانشگاه و حوزه نیز فریب خوردند باید مواظب باشیم که هرچه توسط رسانه‌ها گفته می‌شود را نپذیریم مسائل را با سند و مدرک واقعی بپذیریم.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: رسانه و فضای مجازی نقش مهمی دارد، پیام‌های خوبی که به دستمان می‌رسد از جمله بیانات رهبر معظم انقلاب را در فضای مجازی منتشر کنید و پیام های بیهوده را نشر ندهید.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/41301
اخبار مرتبط

نظرات شما