بیانیه تربیت بدنی بسیج قم در آستانه روز جهانی قدس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  تربیت بدنی بسیج و سپاه قم طی بیانیه ای مردم را به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم 

روز جهانی قدس، میراث و ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی رحمت الله علیه است. این روز به مثابه‌ی روزی سرنوشت‌ساز برای اتحاد جهان اسلام محسوب می‌شود تا ملتهای مسلمان، فریاد دادخواهی خود را در جهان طنین‌انداز کنند و همچنان علم مقابله با جهان خواران و دژخیمان  را برافراشته نگاه دارند و در این بین انقلاب اسلامی ایران همواره پرچمدار حمایت از مردم مظلوم فلسطین بوده است.

روز  جهانی قدس روز میثاق با آرمان‌های بلند و جاودانه بنیانگذار جمهوری اسلامی و بیعت با مقام عظمای ولایت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای است تا امت اسلامی با بهره‌گیری از این استراتژی هوشمندانه در انتخاب آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، همبستگی بین‌المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی خود اعلام کنند. 

جامعه بسیج و ورزش بسیج هم با درک اهمیت روز جهانی قدس به عنوان  نماد وحدت، انسجام و اقتدار ملت‌های مسلمان همواره حضور با شکوهی را در روز اتحاد جهان اسلام به منصه ظهور رسانده‌اند وباری دیگر خواهد رساند.
مرکز تربیت بدنی سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع)  از بسیجیان ، ورزشکاران و مسئولین هیئت های ورزشی بسیج و عموم مردم دعوت به حضور پرشکوه در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس می نماید.
وعده ما: جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲
ساعت ۹/۳٠صبح درب ورزشگاه حیدریان

​​​​​​
​​​


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41395
اخبار مرتبط

نظرات شما