امیرآبادی در گفتگو با قم فردا:

وظیفه و تکلیف ما حمایت از قشر کارگری است

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه تلاش می‌‎کنیم تا مشکلات مردم و بخصوص قشر کارگر روزبه‌روز کمتر شود، گفت: وظیفه و تکلیف ما حمایت از قشر کارگری است.

احمد امیرآبادی فراهانی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به جایگاه کارگر در اسلام، اظهار داشت: اسلام به کار و کارگر ارزش بسیار والایی داده است، به‌گونه‌ای که کارکردن را از بزرگ‌ترین عبادت‌ها و وسیله‌ای برای تقرب به پروردگار شمرده است. در اسلام کارگر، شهید زنده و کارگری شغل انبیاست و از راه کسب‌وکار می‌توان به بهشت برین رسید.
وی ادامه داد: دین مبین اسلام در حوزه منابع انسانی و نیروی فعال جامعه برنامه‌ها و دستورات ارزشمندی دارد که هرکدام می‌تواند به‌مثابه چراغ راه مدیریت کلان جامعه برای رسیدن به‌نظام اسلامی باشد. دراین‌خصوص کارگران در جامعه اسلامی از اهمیت و جایگاه ارزشمندی برخوردار بوده و برای این قشر توصیه‌های فراوانی شده است.
نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم تا مشکلات مردم و بخصوص قشر کارگر روزبه‌روز کمتر شود، گفت: وظیفه و تکلیف ما حمایت از قشر کارگری است
وی با اشاره به اینکه این انقلاب برای مستضعفان است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر اساس تبعیض و فاصله‌های طبقاتی شکل‌گرفته است و امروز باید تلاش کنیم از این ارزش‌ها دور نشویم.
امیرآبادی ادامه داد: یکی از خصوصیت‌های فردی نماینده‌ای که می‌تواند از حقوق کارگری و مردم دفاع کند ساده‌زیستی است.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/41806
اخبار مرتبط

نظرات شما