مدیرعامل باشگاه آناصنعت پاسارگاد قم:

آناصنعت قم یک دروازه بان جدید جذب کرد

مدیرعامل باشگاه آناصنعت پاسارگاد قم از جذب یک دروازه بان جدید برای تیم فوتسال این باشگاه برای فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید محمد شرافتی اظهار داشت: مجتبی نعمتی دروازه بان فصل قبل باشگاه فولاد زرند با عقد قراردادی در فصل جدید لیگ برتر فوتسال تیم آناصنعت قم را همراهی می کند.

وی بیان کرد: نعمتی پیش از آن که به فولاد زرند بپیوندد برای تیم فردوس قم در لیگ برتر فوتسال بازی می‌کرد و در کنار امیر اربابی و حمیدرضا ده‌نمکی دو دروازه بان دیگر آناصنعت،‌ از دروازه این تیم در لیگ برتر فوتسال حفاظت می کند.

وی با اشاره به این که فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از ۲۰ تیرماه امسال آغاز می شود گفت: پیش از این علیرضا وفایی، شهاب بشری‌دوست و مسعود عباسی خریدهای جدید تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم برای فصل ۱۴۰۲ لیگ برتر باشگاه‌های کشور بودند و این تیم با هدایت حسین صبوری در لیگ جدید شرکت خواهد کرد.

شرافتی افزود: آناصنعت پاسارگاد همچنین قرارداد فردین قاسمی‏‏،‌ سوران بالکانه، آرتا رضایی، حمیدرضا ده نمکی، امیر اربابی و محمد ارجمندزاده را برای فصل آتی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تمدید کرده و امیرمحمد مرادبیاتی بازیکن جوان فوتسال قم نیز جذب شده است.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/42180
اخبار مرتبط

نظرات شما