فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه ارتش:

امروز آزادی‌خواهان جهان از آرمان‌های امام خمینی تبعیت می‌کنند

فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه ارتش با اشاره به اینکه در کشورهایی که اسلامی هم نیستند آزادی‌خواهان از آرمان‌های و نظرات امام خمینی (ره) برای آزادی بشر تبعیت می‌کنند گفت: این نشان می‌دهد تفکر امام خمینی (ره) هنوز زنده است.

امیر نعمت محسنی زرین ضمن تسلیت ایام رحلت حضرت امام خمینی (ره) و گرامی داشت قیام خونین ۱۵ خرداد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: عظمت و شکوه امام خمینی (ره) برای کل دنیا کاملاً آشکار و مبرهن است، در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام با نفس قدسی امام خمینی توانستند سختی‌های جنگ را تحمل کنند.
ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قم ادامه داد: وقتی به  حضرت امام خمینی (ره) گزارش می‌رسد که دشمن به ۱۵ کیلومتری اهواز رسیده است امام خمینی بااقتدار می‌فرمایید یک دیوانه سنگی را به چاه انداخته شما رزمندگان اسلام بروید و مقاومت کنید و متجاوز را از خاک بیرون کنید.
وی ادامه داد: وقتی حضرت امام خمینی ره با این اقتدار چنین فرمایشی را دارند قطعاً و یقیناً سربازان ایشان با استعانت از خداوند و نفس قدسی و هدایت‌های پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) توانستند در مقابل تمام سختی‌های جنگ مقابله کنند و پیروزی را نصیب ملت ایران کنند.
فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها ارتش بیان داشت: در دوران جنگ سخت مردم پشت ولایت‌فقیه ایستادند امروز که در دوران جنگ نرم و جنگ ترکیبی قرار داریم فضا همان فضا است و برای پیروزی در جنگ امروز مانند دوران جنگ سخت ذکر و یاد خدا و اتحاد مردم و نیروهای مسلح و‌ گوش‌به‌فرمان بودن به ولی‌فقیه رمز پیروزی است.
محسنی زرین اضافه کرد: این یادگار امام خمینی (ره) است که  با صبر و استقامت و مقاومت در برابر همه توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی می‌توان مقابله و مبارزه کرد.
ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قم تأکید کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنی‌هایی که در طول عمر ۴۴ سال از عمر بابرکت خود دیده توانسته ایستادگی کند و باوجوداینکه انواع توطئه‌های علیه این نظام مقدس اعمال شد پیروز، سربلند و مقتدر ایستاده است به برکت درس‌های است که از مکتب خمینی کبیر آموخته و با پیروی از مقام معظم رهبری اجرا می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه با رحلت حضرت امام خمینی (ره) تفکر ایشان از بین نرفت و امروز در سراسر دنیا تفکر ایشان را مشاهده می‌کنیم، تصریح کرد: امروز در جبهه مقاومت متأثر از مکتب امام خمینی (ره) و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، تاریخ را که بررسی کنیم مشاهده می‌کنیم زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد جبهه مقاومت در چه وضعیتی بود اکنون در چه وضعیتی قرار دارد وضعیت اقتدار جبهه مقاومت مدیون مکتب امام خمینی (ره) و بعد از آن رهنمودهای مقام معظم رهبری است.
فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها ارتش عنوان داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و گسترش مکتب امام خمینی (ره) در آفریقا مسلمانان در اقلیت بودند؛ اما اکنون با گسترش مکتب امام خمینی (ره) توسط شاگردان ایشان از جمله شیخ زکزاکی میلیون‌ها نفر در آفریقا مسلمان شدند، از طرفی فرهنگ انقلاب اسلامی در جای‌جای دنیا گسترده شده است که همگی به برکت نفس‌های قدسی امام خمینی (ره) و تبعیت آزادی‌خواهان از دستورات اما بود.
محسنی زرین بیان داشت: حتی کشورهایی که اسلامی نیستند از آرمان‌های و نظرات امام خمینی (ره) برای آزادی بشر تبعیت می‌کنند.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/42695
اخبار مرتبط

نظرات شما