نماینده مردم قم:

جبهه مقاومت از مکتب امام خمینی پیروی می‌کند

نماینده مردم قم گفت: امروز مشاهده می‌کنیم جبهه مقاومت شکل‌گرفته و جوانانی که هیچ‌گاه امام خمینی (ره) را ندیدند بر اساس مکتب و راه امام راحل حرکت می‌کنند.

احمد امیرآبادی فراهانی ضمن تسلیت ایام رحلت حضرت امام خمینی (ره) و گرامی داشت قیام ۱۵ خرداد در گفتگو با خبرنگار 
پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: انقلاب امام خمینی (ره) بر اساس یک مکتبی که اساس آن عدالت‌محوری و مبارزه با ظلم و ستم و حمایت از مستضعفین بود شکل گرفت.
 نماینده مردم قم ادامه داد: انقلاب امام خمینی (ره) در مقابل مستکبران ایستاد به همین دلیل چون فطرت پاک انسان‌ها به سمت‌وسوی عدالت است و در مقابل زورگویی ایستادگی می‌کند امام محبوب شد، این انقلاب برای همه نسل‌ها و برای همه ادوار است به همین جهت وقتی نسل چهارم و پنجم وقتی با محوریت تفکرات امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی آشنایی دقیق پیدا می‌کنند در این مسیر قدم گذاشته و پیش می‌روند و از آن دفاع می‌کنند.
امیرآبادی بیان داشت: آنچه که امام خمینی (ره) در گفتارشان و کردارشان نمایان بود مسئله صداقت و مردم‌باوری بود و نظام را بر اساس یک اعتقاد و هم بر اساس ارزش پایه‌گذاری کرد از طرفی به رأی، خواست و اراده مردم هم توجه ویژه‌ای داشت.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: هرچه جلوتر پیش می‌رویم ابعاد نهضت حضرت امام خمینی (ره) بیشتر روشن می‌شود و مورد اقبال همه جوانان حقیقت‌طلب دنیا قرار می‌گیرد.
وی تصریح کرد: امروز مشاهده می‌کنیم جبهه مقاومت شکل‌گرفته و جوانانی که هیچ‌گاه امام خمینی (ره) را ندیدند بر اساس مکتب و راه امام راحل حرکت می‌کنند، همه این‌ها نشانگر این است که امام یک مسیر درست را برای همه به یادگار گذاشته است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیرم خط امام خمینی (ره) بودن به حرف نیست باید در عمل نشان داد که پیرو هستیم، امام فرمودند پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا آسیبی به این مملکت نرسد کسانی اگر امروز در مقابل ولی‌فقیه بایستند پیرو امام راحل نیست هرچند نام خود را پیرو امام خمینی (ره) بداند.
امیرآبادی افزود: پیرو مکتب امام خمینی (ره) بودن عمل‌کردن به آنچه که ایشان فرموده است می‌باشد، امام طرف‌دار ضعفا، رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا بود اگر کسی در عمل، در قانونگذاری، اجرا و در عملکرد خود نسبت به این ارزش‌هایی که امام به یادگار گذاشته است کوتاهی کند این شخص نمی‌تواند ادعا کن من پیرو مکتب امام خمینی (ره) هستم.
وی اضافه کرد: در زمان حیات حضرت امام خمینی (ره) راه را برای همه مشخص کرده بودند و بارها در خصوص آینده رهبری نظام اشاراتی داشتند، مجلس خبرگان رهبری هم در آن مقطع تصمیم بسیار مهمی گرفت و خیلی‌ها تصور می‌کردند بعد از امام کار این نظام و انقلاب تمام شده است درحالی‌که این‌گونه نبود و این نظام و انقلاب بر اساس ایدئولوژی پایه‌گذاری شده بود و شاگردان مکتب خودش را داشت که مقام معظم رهبری یکی از شاگردان این مکتب بودند که هم در مبارزات و هم در پیروزی نهضت، جنگ تحمیلی، دفاع از حقوق ملت نقش مهمی داشتند.
نماینده مردم قم بیان داشت: تصمیم خبرگان رهبری خیال همه دغدغه من آن نظام را راحت کرد، در صحبت‌های مقام معظم رهبری به آینده نظام و انقلاب امیدوار هستند و سرافرازی و پیروزی برای آینده این کشور ترسیم می‌کنند.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/42762
اخبار مرتبط

نظرات شما