استاد حوزه و دانشگاه:

منافقین چاقوکش‌های بین‌المللی هستند که از جنایت ارتزاق می‌کنند

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه منافقین تبدیل به چاقوکش‌های قاتل و جنایت‌کار بین‌المللی شدند که از این چاقوکشی ارتزاق می‌کنند گفت: منافقین هنوز دست از خوی وحشی‌گری و قتل و غارت چه در درون سیستم و چه در بیرون سیستم برنداشتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن غفاری‌فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ضمن گرامی داشت یاد شهدایی که به دست منافقین به شهادت رسیدند اظهار داشت: گروه‌هایی که تبدیل به فرقه می‌شوند برای بقای خودشان آلت دست رهبران و جریانات بالاتر می‌شوند، از جمله اینها از صدر اسلام خوارج بودند و در عصر حاضر امثال داعش، طالبان و منافقین در زمره این فرقه‌ها هستند.
عضو هیئت‌علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع) ادامه داد: فرقه‌ها وقتی به اهداف خود نمی‌رسند تبدیل به جریان خشونت‌طلب می‌شوند گاهی سربازان رهبران خود می‌شوند و گاهی سربازان همراه رهبران فرقه آلت دست جریانات بالاتر برخی از حکومت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای می‌شوند.
استاد حوزه و دانشگاه عنوان داشت: این سبک برای فرقه‌های انحرافی ادامه دارد در سطح جهان داعش و طالبان را شاهد بودیم و در داخل ایران قبل از مجاهدان خلق نیز جریانات توده‌ای در نهایت نوکر شوروی و چریک‌های فدایی خلق با اینکه  تفکرات چپ داشتند سربازان آمریکا شدند.
وی افزود: مجاهدین خلق چون متعلق به یک جریان عمیق فکری عمیق نبود، آرزوهایی که داشتند تبدیل به یک خواهش‌های نفسانی شد مخصوصاً در میان نسل دوم و سوم زیرا نسل اول این گروه با اینکه ریشه انحراف به آنها  بازمی‌گشت زود کشته شدند، در بحث ازدواج مسعود با مریم ابریشمچی این انحرافات آشکار شد.
غفاری‌فر بیان داشت: گروهک منافقین از سال ۱۳۵۴ وقتی کاملاً با اسلام فاصله گرفتند رسیدن به قدرت تنها هدف این‌ها بود و همه ظرفیت‌های روان‌شناختی و جریانات سیاسی را برای رسیدن به یک فرقه آهنین استفاده کردند و فکرشان هم این بود که می‌توانند اسلام را دور بزنند.
کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: گروهک منافقین به‌ظاهر ادعای استقلال می‌کردند؛ اما پشتوانه فکری آن‌ها جریان نهضت آزادی بود، منافقین بعد از استیضاح بنی‌صدر روی این موج‌سوار شده بودند؛ زیرا بنی‌صدر سرباز این گروهک شده بود به همین خاطر منافقین دیدند همه چیز را ازدست‌داده‌اند، این‌ها از گذشته در فاز نظامی بودند؛ اما بعد از عزل بنی‌صدر صددرصد وارد فاز نظامی شدند.
عضو هیئت‌علمی دانشگاه باقرالعلوم اضافه کرد: از ۱۷ هزار شهید ترور ۹۰ درصد آنها به دست منافقین رقم خورده است و عمده این ترورها بعد از شکست مفتضحانه بنی‌صدر رخ داد و قتل و غارت را شروع کردند و شنی‌ترین و خشن‌ترین جنایت گروهک منافقین زنده‌زنده پوست کندن و سوزاندن نیروهای کمیته بود و این مسیر را ادامه دادند تا قبل از عملیات مرصاد در سال ۱۳۶۷ که در ۲۸ خرداد دست به یک حرکت جنون‌آمیز زدند و بعد از آن با همدستی صهیونیست‌ها، استکبار جهانی و صدام عملیات فروغ جاویدان را انجام می‌دهند.
استاد حوزه و دانشگاه گفت: منافقین هنوز دست از خوی وحشی‌گری و قتل و غارت چه در درون سیستم و چه در بیرون سیستم برنداشتند و بارهاوبارها دست به ترورهای وحشیانه زدند، در جنایات سال گذشته منافقین دست داشتند.
غفاری‌فر تصریح کرد: منافقین تبدیل به چاقوکش‌های قاتل و جنایت‌کار بین‌المللی شدند که از این چاقوکشی ارتزاق می‌کنند؛ اما آنچه عجیب است که برخی در داخل ایران اشتباه برخی از جوانان دهه شصت را انجام می‌دهند و با این منافقین همراه می‌شوند.
کارشناس مسائل سیاسی افزود: هیچ‌کسی نمی‌گوید با نظام جمهوری اسلامی ایران مخالفت صورت نگیرد و یا نقد و انتقادی نباشد بالاخره هر شخصی یک برداشت و تلقی از امور دارد؛ اما چرا برخی‌ها به سمت یک جریانی می‌روند که هیچ آبرویی در ایران و جهان ندارند، منافقین هیچ جایگاهی ندارند؛ زیرا حتی لات‌های بی‌هویت و بی‌فرهنگ کشورهای مختلف باشرف‌تر از منافقین هستند؛ زیرا این لات‌ها حداقل برای محدوده محله خود حرمت قائل هستند؛ اما منافقین هیچ حریمی جز دریدن، چریدن و بلعیدن ندارند.
کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: برخی ادعای فرهیختگی کرده و شعار نه به دیکتاتوری سر می‌دهند؛ اما به دیکتاتورترین گروه‌های صدسال اخیر ایران می‌پیوندند، جوانان باید جنایات منافقین را مطالعه کنند جنایت‌های مستقیم در حق مردم عادی به دست این گروه تروریستی رقم خورد و از طرفی هویت کامل ایرانی جنگیدند و همچنان می‌جنگند.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/43063
اخبار مرتبط

نظرات شما