رئیس دانشگاه حکمت ایرانیان:

وحشیانه‌ترین جنایت علیه ملت ایران توسط منافقین رقم خورد

رئیس دانشگاه حکمت ایرانیان گفت: منافقین با جنایت‌های وحشیانه‌ای که انجام دادند روی جنایت‌کاران تاریخ را سفید کردند، اکنون هم اگر فرصت پیدا کنند به هیچ یک از مردم ایران رحم نخواهند کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسگر دیرباز ضمن گرامیداشت یاد شهدایی که به دست منافقان به شهادت رسیدند، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: خردادماه یادآور جنایات منافقین علیه ملت ایران است، منافقین وقتی مشاهده کردند رزمندگان اسلام در جبهه‌های جنگ پیروزهای مختلفی را به دست آورده و استقامت و ایستادگی کردند و دشمن بعثی نتوانست به داخل ایران نفوذ کند در ۲۸ خردادماه سال ۶۷ با اطلاعاتی که از نفوذی‌ها داشتند متوجه شدند شهر مهران چندبار بین ایران و عراق دست‌به‌دست شده و خالی است از فرصت به‌دست‌آمده سوءاستفاده کردند و با کمک بعثی‌ها به مهران حمله کردند و بخش‌هایی از شهر مهران را اشغال کردند‌.
رئیس دانشگاه حکمت ایرانیان ادامه داد: ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای مردمی توانستند ایستادگی کنند و شهر مهران را باز پس بگیرند، منافقین به خیال خام خودشان فکر می‌کردند با این کار رزمندگان را در مهران مشغول می‌کنند و از جای دیگر عملیات فروغ جاویدان را شروع کردند که عملیات گسترده‌ای بود؛ اما رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد موفق شدند و منافقین را شکست دادند، اما در این عملیات تعداد زیادی از هم‌وطنانمان به شهادت رسیدند.
دیرباز افزود: بیش از ۱۵۰۰ نفر از هم‌وطنانمان در این حمله جنایت‌کارانه منافقین به شهادت رسیدند که نزدیک هزار شهید از نیروهای مسلح بودند و بقیه شهدا مردمی عادی از دانشجویان، دانش‌آموزان، معلم، پزشک، پرستار، امدادگر، کارگر، کشاورز، دامدار، کارمند و از تمام اقشار بودند که در مقابل منافقین مقاومت کردند.
وی بیان داشت: منافقین افراد زیادی را اغفال کرده بودند و در پادگان اشرف و مناطق دیگر زیر سایه دشمن شستشوی مغزی شده و علیه کشور به کار گرفته بودند، جنایت خرداد سال ۶۷ که به دست منافقین رقم خورد بسیار وحشیانه بود بیش از بیست نفر از شهدا از زنان و کودکان بی‌گناه بود و  این برگه جنایت در تاریخ ثبت شده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: منافقین با جنایت‌های وحشیانه‌ای که انجام دادند روی جنایت‌کاران تاریخ را سفید کردند؛ اما در نهایت پیروزی نصیب مردم ایران شد و پای نظام و انقلاب ایستادگی کردند و در هشت سال دفاع مقدس در برابر صدام و همه دنیا پیروز شدند و این اولین جنگی علیه ایران بود که حتی یک وجب از خاک ایران جدا نشد.
رئیس دانشگاه حکمت ایرانیان گفت: منافقین از هیچ فرصتی علیه ملت ایران دریغ نکردند و از هر فرصتی که به دست آورد دست به ترور علیه ملت ایران در داخل شهرها زدند مردم شیراز، مشهد، اهواز، قم، تهران، مازندران، همدان، گیلان، سمنان و کردستان و بسیاری از شهرهای ایران شاهد جنایت‌های منافقین بودند‌، رسانه‌ها و خطیبان حوزه و همه آنهایی که این مسائل را از نزدیک درک کردند باید جنایات منافقین را برای مردم مخصوصاً نسل جوان بازگو کنند.
وی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از مسئولان در انجام‌وظیفه کوتاهی و سوءمدیریت‌هایی داشتند زمینه‌ای را فراهم کرد که عده‌ای از مردم ناراضی شوند منافقین از این فرصت مجدداً سوءاستفاده کردند و میدان‌داری اغتشاشات اخیر را برعهده داشتند درحالی‌که این منافقین همان‌هایی هستند که خون مردم بی‌گناه را وحشیانه ریختند جوانان با همین گوشی‌های که دارند جستجو کنند تا با اسناد و مدارک جنایت‌های منافقین را مشاهده کنند و فریب آنها را نخورند.
دیرباز عنوان داشت: منافقین پوست چند نفر از پاسداران را زنده‌زنده کندند و بعد آنها را آتش زدند، کودکان را وحشیانه شهیدند، روزه‌داران شیراز را قتل‌عام کردند، هر کجای این مرزوبوم رد پای جنایت منافقین وجود دارد که قابل تطهیر هم نیست نوجوانان و جوانان را باید بدانند این امنیت و آسایش حاصل چه خون‌های ریخته شده هم‌وطنان مظلوم ما است‌ که به دست منافقین با وحشی‌ترین شکل به شهادت رسیدند.
عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: مردم ایران همچون کوه دماوند ایستاده است ملت ایران نمی‌خواهند تحقیر شوند می‌خواهند همیشه سرافراز باشند که با رهبری مقام معظم رهبری به این سرافرازی رسیدیم و بیشتر هم خواهیم رسید این روزها هم شاهد هستیم که در زمینه هسته‌ای به توفیقات خوبی دست یافتیم و از طرف دیگر فعالیت‌های دیپلماتیک به‌صورت گسترده در حال رخ‌دادن است که نوید روزهای خوب را می‌دهد.
وی افزود: البته می‌دانیم که آمریکا و استکبار جهانی از هر فرصتی علیه ملت ایران استفاده می‌کند؛ اما مقاومت تأثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/43064
اخبار مرتبط

نظرات شما