نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

عمده اطلاعات تحریمی توسط منافقین به غربی‌ها داده شده است

نماینده مردم قم با اشاره به نقش منافقین در اغتشاشات داخل ایران گفت: مردم هرگز جنایات منافقین را فراموش نکرده و آنها را دلسوز خود نمی‌دانند، عمده اطلاعات تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران توسط  منافقین در اختیار غربی‌ها قرار می‌گیرد که بزرگ‌ترین خیانت به ملت ایران است.

احمد امیرآبادی فراهانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ضمن گرامیداشت یاد شهدایی که به دست منافقین به شهادت رسیدند، اظهار داشت: منافقین بر اساس افراط و تفریطی که در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی داشتند نتوانستند جایگاه مردمی برای خود کسب کنند، بخصوص در مسئله ریاست‌جمهوری بنی‌صدر داعیه‌دار مردمی‌بودن را می‌خواستند به نمایش بگذارند اما نتوانستند ذات پلید خودشان را مخفی نگه دارند‌.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: منافقین علاوه بر ترور مسئولان با کشتارهای خیابانی و ترورهای کور که مردم عادی و زنان و کودکان را مورد هدف قرار می‌دادند چهره واقعی خود را به نمایش گذاشتند بعدها هم در دوران دفاع مقدس درحالی‌که مردم ایران زیر شدیدترین حملات دشمن بعثی بودند منافقین زیر پرچم دشمنان قرار گرفتند و به‌عنوان ستون‌پنجم به رژیم بعث عراق برای کشتار بیشتر مردم کمک کردند.
امیرآبادی افزود: منافقین علاوه بر اینکه اطلاعات مردم ایران را به نیروهای صدام می‌دادند، نیروی انسانی خود را در اختیار رژیم بعث عراق قرار داده بودند که اوج آن در عملیات مرصاد بود، منافقین بارها  توسط ملت ایران تودهنی خوردند.
وی گفت: بعد از پایان جنگ تحمیلی منافقین در موضوع هسته‌ای اطلاعات دانشمندان ایران را در اختیار دشمنان ملت ایران قرار دادند و همواره در طول ۴۵ سال بزرگ‌ترین مزدوران علیه ملت بودند و ننگ تاریخ را برای خودشان خریدند؛ زیرا همواره همراه دشمنان ملت ایران بودند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: منافقین همیشه در رسیدن به اهداف خود موفق نبودند زیرا مردم آنها را خوب شناخته‌اند و ملت نسبت به خباثت منافقین آگاه هستید و منافقین همیشه شکست‌خورده ملت ایران بودند.
امیرآبادی با اشاره به نقش منافقین در اغتشاشات داخل ایران گفت: مردم هرگز جنایات منافقین را فراموش نکرده و آنها را دلسوز خود نمی‌دانند، منافقین همواره در کنار دشمنان ملت ایران بودند و عمده اطلاعات تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران توسط  منافقین در اختیار غربی‌ها قرار می‌گیرد که بزرگ‌ترین خیانت به ملت ایران است.
وی اضافه کرد: منافقین همیشه کنار دشمنان ملت ایران بودند ملت ایران هرگز آنها را قبول نداشته و ندارند و جایگاهی هم در میان ملت ایران ندارند تا جایی که اپوزیسیون که علیه جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران فعالیت می‌کنند از منافقین دوری می‌کنند و اعلام می‌کنند با منافقین همراه نیستند.

گفتگو از مرضیه مهدیلو 

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/43091
اخبار مرتبط

نظرات شما