عضو خبرگان رهبری در گفتگو با قم فردا:

دشمنان و منافقین بارها علیه ملت ایران عملیات مختلف انجام دادند

عضو خبرگان رهبری گفت: دشمنان و منافقین بارها علیه ملت ایران عملیات تخریبی و ایذایی و کینه‌توزانه فراوانی مختلف انجام دادند که در همه عملیات خار و ذیل و شکست خورده عقب‌نشینی کرده‌اند.

آیت‌الله حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به سالروز جنایت منافقین در شهر مهران، اظهار داشت: در طول تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران به زعامت امام خمینی (ره) و تداوم و استمرار آن به رهبری مقام معظم رهبری، عملیات تخریبی و ایذایی و کینه‌توزانه فراوانی از ناحیه دشمنان اسلام، ملت ایران و انقلاب اسلامی طراحی و تدارک‌دیده‌شده است.
وی ادامه داد: از جمله یکی از آنها عملیات، عملیاتی بود که در ۲۸ خرداد ۱۳۶۷ گروه کوردل و مفلوک منافقین با حمایت رژیم بعث عراق و پشتیبانی آمریکایی‌ها و دشمنان ملت ایران برای تصرف شهر مرزی مهران و میدان‌های نفتی این شهر انجام داد.
عضو خبرگان رهبری عنوان کرد: آنها برای این عملیات رمز (امروز مهران فردا تهران) را اعلام کرده بودند که با این رمز به خود وعده سقوط حکومت را در تهران داده بودند. البته به خیال خام خود فکر می‌کردند به چنین هدف شیطانی خواهند رسید و با تمرکز همه قدرت و نیروی خود علیه نظام جمهوری اسلامی ایران عملیات مختلف همچون عملیات چلچراغ را انجام دادند.
وی اضافه کرد: اما به فضل پروردگار و کمک نیروهای غیبی خدا، نیروهای سپاه اسلام  عملیات تجاوزکارانه دشمن را مثل هشت سال دوران دفاع مقدس در هم کوبید و منطقه را به جهنمی برای نیروهای متجاوز تبدیل کردند و آنها بعد از خسارت‌های فراوان خار و ذیل و شکست خورده مجبور به عقب‌نشینی کرد.
آیت‌الله حسینی خراسانی عنوان کرد: ما یاد و خاطره رزمندگان را در عملیات مرصاد گرامی می‌داریم و به ایمان و فداکاری و اخلاص آن عزیزان ادای احترام می‌کنیم.
وی ابراز داشت:  از مسئولین محترم و اقشار مختلف درخواست داریم این روزها را به‌عنوان ایام‌الله به یادآوریم و قدردان مجاهدت مجاهدان مخلص اسلام باشیم و امروز به‌عنوان ادامه‌دهندگان راه آن عزیزان با بصیرت و هوشمندی تمام در خدمت اسلام و آرمان‌های بلند شهیدان و در خدمت اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی باشیم.
این استاد برجسته حوزه خاطرنشان کرد: مسئولین تلاش کنند مشکلات را کم کنند و برای مردم زمینه یک زندگی سعادتمندان توأم با امکانات و آسایش معقول را فراهم کنند و ملت هم همچون گذشته با تبعیت از رهبری و حرکت پشت سر ایشان با مسئولین همراه باشند تا تلاش مسئولین از یک سو و تحمل ملت عزیز از سوی دیگر باعث رفع مشکلات و نارسایی‌های معیشتی و اقتصادی شود.

وی تصریح کرد: همه باید بدانیم که برای حفظ این انقلاب و صیانت از تمامیت ارضی این کشور خون‌های فراوانی داده شده است و فداکاری‌ها و جانبازی‌های فراوان صورت‌گرفته است که همه باید قدردان باشیم.

انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/43111
اخبار مرتبط

نظرات شما