عضو خبرگان رهبری در گفتگو با قم فردا:

جنایت‌های منافقین در تاریخ انقلاب بی سابقه است

عضو خبرگان رهبری با بیان این که جنایت‌های منافقین در تاریخ انقلاب بی‌سابقه است، گفت: ریشه این ها کنده نشده؛ اما قدرت و خطر چندانی برای نظام ندارند.

آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به 28 خردادماه و سالروز یکی از جنایت‌های منافقین علیه ملت ایران، اظهار داشت:
منافقین اول انقلاب مطالبه می‌کردند که جایگاه ما در انقلاب کجا است درحالی‌که امام خمینی (ره) این ها را می شناختند و از همین رو این ها را در مسائل انقلاب صلاح نداستند دخالت بدهند.
وی ادامه داد: منافقین در پشت پرده با بنی صدر توطئه کردند که در حقیقت بنی صدر از این ها پشتیبانی کرد و برخی شک داشتند این حرف صحیح و است یا نه
موسوی اصفهانی ابراز داشت: بعد از آن جریان بحث 7 تیر پیش آمد، دیگر مشخص شد منافقین و بنی صدر در پشت پرده با هم بودند به طوری که رجوی و بنی صدر با هم فرار کردند
وی تصریح کرد: این دو حاضر شدند 72 تن از بهترین از افراد موثر انقلاب را به شهادت برسانند و البته ترور روحانیون انقلابی ما به دست منافقین و گروه فرقان صورت گرفت، در سال 60 ما شاهد ترورهای کوری بودیم که از سوی این افراد صورت گرفت.
عضو خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: گروهک منافقین وقتی این چنین افرادی را به شهادت می رسانند باید قصاص می شدند.
وی ادامه داد: بعد از آن در جریان جنگ علیه کشورمان با صدام مشارکت کردند و در نهایت در عملیات مرصاد به هلاکت رسیدند.
عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: ریشه این ها کنده نشده اما صدمات این ها جانگداز بود و باید جوانان ما این ها را بشناسند که چگونه مردم مظلوم را به خاک و خون کشیدند.

خبرنگار: عباسعلی محمدی مطلع

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/43198
اخبار مرتبط

نظرات شما