یادداشت؛

پیوند شیطانی منافقین و معاندان انقلاب

منافقین حتی در جنگ تحمیلی هم به مردم ایران رحم نکردند و در کنار جنایت کار ترین انسان روی زمین صدام حسین ایسادند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، منافقین جزء اولین دسته از افرادی بودند که در همان آغاز انقلاب بر طبل نفاق و سهم خواهی کوبیدند و اجازه ندادند که در صدر انقلاب برنامه ها به آن نحوی که امام خمینی (ره) در ذهن داشتند پیش برود.
قدرت طلبی و انحصارگرایی که در وجود گروهک منافقین و شخص رجوی وجود داشت موجب شد تا این جریان در همان آغاز راه مسیر خودش را از انقلاب جدا کند.
نکته مهم در این میان بلند نظری و دیدوالایی بود که رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران داشت و از همان روزهای نخست فهیمد که این جریان به دنبال براندازی انقلاب اسلامی که با رای 98 درصدی مردم مواجه شده بود ، هستند.
با این وجود این جریان تروریستی در زمانی که هنوز پایه های نظام مستحکم نشده بود ضربات جبران ناپذیری را به کشور وارد کرد به طوری بسیاری از یاران امام را به صورت کورکورانه شهید کردند و نشان دادند که بویی از انسانیت و مردانگی نبردند.
منافقین حتی در جنگ تحمیلی هم به مردم ایران رحم نکردند و در کنار جنایت کار ترین انسان روی زمین صدام حسین ایسادند و علیه مردم خودشان وارد جنگ شدند.
در واقع این حمایت و حضور آن ها در جنگ علیه نظام بود که مردم را با ماهیت پلید و شیطانی این جریان آگاه کرد و تا به امروز نیز باقی مانده است.
البته که باید نسل جوان ما که آن روزها را درک نکردند با جنایت ها و خوی شیطانی این جریان آشنا شوند.
نکته دیگر این که گروهک تروریستی منافقین با آغوش باز کشورهایی روبرو شد که دم از انسانیت و حقوق بشر می زدند.
در واقع کشورهای اروپایی که همواره ادعای حقوق بشر و ... می کند از جریانی حمایت می کنند  که جزئ تروریسیتی ترین گروه های مسلح جهان است.
هر چند که این حمایت معنا دار بوده و دشمنی چندین ساله این کشورها با جمهوری اسلامی ایران عامل پیوند منافقین و آن ها بوده است.

حجت الاسلام سید احمد موسوی جانباز و مُبلغ حوزه های علمیه


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/43199
اخبار مرتبط

نظرات شما