جانباز و رزمنده دفاع مقدس:

شهید چمران نماد علم و جهاد است

جانباز و رزمنده دفاع مقدس با اشاره به درجات علمی شهید چمران گفت: ایشان نماد علم و جهاد است.

حجت‌الاسلام سید احمد موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با بیان این که شهید چمران همه زندگی خودش را پای انقلاب گذاشت، اظهار داشت: شهید چمران بااستعداد فراوانی که داشت توانست به مدارج بالای عملی برسد و در واقع یک نخبه علمی بود.
وی ادامه داد: اما بااین‌وجود یک آزادمرد بود که حاضر نبود زیر سلطه ستمگران زندگی کند و از همین رو به امام خمینی (ره) و قیام ایشان پیوست.
موسوی با بیان این که وی نماد بارز انسان شایسته و ولایی است، تصریح کرد: در اوج مبارزات انقلاب در صحنه حاضر بود و بعد از آن نیز در جنگ تحمیلی حضور داشت.
وی ابراز داشت: شهید چمران یک ابداع بی‌نظیر در جنگ‌های نامتقارن داشت به‌طوری‌که در همان زمان تمامی فرمانده هان بر بی‌نظیر بودن تاکتیک‌های نظامی وی صحه گذشتند.
جانباز و رزمنده 8 سال دفاع مقدس تصریح کرد: شهید چمران نماد بارز علم و جهاد است چرا که زمانی که دید کشور در خطر است به فتوای ولی زمان خود لبیک گفت و در عرصه جنگ حاضر شد.
و ی بیان داشت: زمانی این اقدام شهید چمران ارزشمند است که بدانیم وی می‌توانست در بهترین دانشگاه‌های دنیا به درس و استادی بپردازند؛ اما این کار نکرد و در عرصه جهاد حاضر شد از همین رو ارزش کار این شهید بزرگوار دوچندان می‌شود.
موسوی خاطر نشان کرد: این روزها و با ذلیل شدن منافقین درستی راه چمران‌ها بار دیگر بر همگان ثابت می‌شود.

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/43253
اخبار مرتبط

نظرات شما