رزمنده دفاع مقدس:

شهید چمران در تبعیت کامل از ولی‌فقیه بود

رزمنده و جانباز 8 سال دفاع مقدس با بیان این که شهید چمران در تبعیت کامل از ولی‌فقیه بود، گفت: ایشان در طول جنگ همواره بر حرکت در مسیر ولایت‌فقیه تأکید داشت.

جعفر محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به حضور شهید چمران در جنگ تحمیلی اظهار داشت: طومار منافقین و توطئه‌های آن‌ها را شهید چمران پیچید.
وی ادامه داد: چمران با وجود این که انسان تحصیل‌کرده‌ای بود؛ اما در برنامه‌ریزی جنگی نیز بسیار قوی بود به‌طوری‌که تاکتیک‌های وی در جنگ نامتقارن زبانزد بود.
محمدی بیان داشت: حضور وی در خط مقدم  به ما روحیه می‌داد و همواره در منش و رفتارش تواضع و فروتنی را شاهد بودیم.
وی با بیان این که شهادت زودهنگام این شهید والامقام برای ما رزمندگان در خط مقدم دردناک بود، افزود: ایشان در ابتدای جنگ در وحدت ارتش و سپاه نقش مهمی داشتند و اجازه ندادند توطئه‌های دشمنان در این زمینه به سرانجام برسد.
رزمنده 8 سال دفاع مقدس به حضور شهید چمران در دوران مبارزه با رژیم پهلوی اشاره کرد و گفت: شهید چمران از ابتدای مبارزه امام خمینی با رژیم شاهنشاهی در کنار ایشان بود و تا آخرین روز در خط امام و انقلاب باقی ماند.
وی تصریح کرد: وی همواره در بر شایسته‌سالاری و استفاده از بهترین افراد در مسندهای اجرایی کشور تأکید داشت و نیاز است که این مهم در مقطع کنونی هم موردتوجه مسئولان قرار بگیرد.
رزمنده 8 سال دفاع مقدس بیان داشت: انتظار می‌رود راه چمران‌ها، باکری‌ها، خرازی‌ها، زین‌الدین‌ها و سایر شهیدان همواره از سوی مسئولان کشور طی شود تا این انقلاب که با خون هزاران شهید حفظ شده به بیراهه نرود.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/43254
اخبار مرتبط

نظرات شما