رئیس هیئت شمشیربازی قم؛

شمشیربازان قمی روی سکوی سوم کشور ایستادند

شمشیربازان قمی با درخشش در مسابقات لیگ‌برتر شمشیربازی باشگاه‌های کشور عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علی قنبری رئیس هیئت شمشیربازی با اشاره پایان برگزاری مسابقات لیگ‌برتر شمشیربازی باشگاه‌های کشور اظهار کرد: دور برگشت مسابقات لیگ‌برتر شمشیربازی در اسلحه فلوره آقایان روز گذشته در اردکان یزد با شرکت ۷ تیم از سراسر کشور به پایان رسید.

وی ادامه داد: هیات شمشیربازی استان قم که نخستین تجربه حضور در این مسابقات را داشت ۲ تیم را به این رقابت‌ها اعزام کرد.

رئیس هیات شمشیربازی استان قم تصریح کرد: تیم صنایع گچ نگین قم در دور رفت مسابقات که رتبه ششم را به خود اختصاص داده بود، با عملکرد درخشان در دور برگشت مسابقات موفق شد به صورت مشترک با چادرملو اردکان مقاوم سوم را به خود اختصاص دهد.

قنبری خاطرنشان کرد: حمیدرضا ویسی، صدرا جهانی، محمدمهدی یاوری و مهدی الوندی بازیکنان تیم صنایع گچ نگین قم را تشکیل دادند.

وی افزود: تیم خانه شمشیربازی استان قم که دومین نماینده استان در این مسابقات محسوب می‌شد با ترکیب بازیکنان نوجوان که میانگین سنی آن‌ها ۱۵ سال بود با حضور در رتبه آخر به کار خود پایان داد.

وی اشاره کرد: امسال علاوه بر آقایان در بخش بانوان نیز تیم‌داری کرده‌ایم و دور برگشت مسابقات بانوان در اسلحه اپه فردا برگزار خواهد شد.

رئیس هیات شمشیربازی استان قم در پایان گفت: امیدوارم بانوان شمشیرباز قمی نیز بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند و پرچم استان را بالا ببرند.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/43687
اخبار مرتبط

نظرات شما