در پی انتشار تصاویر کشف حجاب کارکنان طاقچه؛

انتشارات جامعةالمصطفی با طاقچه قطع همکاری کرد

مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر جامعةالمصطفی همکاری خود را با مجموعه طاقچه قطع کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در پی انتشار تصاویر کشف حجاب کارکنان طاقچه در فضای مجازی، مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی با ارسال نامه‌ای، از پایان همکاری با این مجموعه خبر داد.

متن نامه مدیر انتشارات المصطفی به این شرح است:

امیر المومنین امام علی (ع) می‌فرماید:
وَ مِنْهُمْ تارِکٌ لاِءنْکارِ المُنْکَرِ بِقَلْبِهِ وَ لِسانِهِ وَ یدهِ فـَذلِکَ مَیـِّتُ الأَحْـیاء

گروهی که مبارزه با منکر را با دل و زبان و دست ترک می کنند(در برابر خلافکار هیچ گونه عکس‌العملی نشان نمی‌دهند) پس این‌ها در حقیقت مردگانی زنده‌نما هستند.

مدیر عامل محترم شرکت خدمات هوشمند ایده طلایی هاتف معاصر (طاقچه)

سلام و احترام و عرض تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا (ع)

قابل ذکر است سهم قابل توجهی از فعالیت فرهنگی – اقتصادی طاقچه از همت بالا و تولیدات پرمخاطب پژوهشگران و محققین و دلسوزان به اسلام و انقلاب بوده است، لذا انتظار این بود که بلافاصله پس از انتشار تصاویر هنجارشکنانه، شاهد برائت مدیران آن مجموعه از این اقدام باشیم که متأسفانه تاکنون علی‌رغم پیگیری‌های این مرکز در روزهای اخیر هیچ اقدامی صورت نپذیرفته است.

حتما مستحضرید که عدم رعایت قوانین و مقررات در مجامع بین‌المللی نیز تخلف و به شدت توسط مراجع ذیصلاح مورد برخورد جدی قرار می‌گیرد.

از این رو همکاری این مرکز بر این مبنا بوده است که طاقچه پایبند به مقدسات و قانون رسمی کشور بوده و به همین دلیل این مرکز ۷ سال همکاری خود را با شما ادامه داده است؛ لذا مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی تا اطمینان از پایبندی آن مجموعه به اصول، مبانی و قوانین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پایان همکاری خود، با مجموعه طاقچه را اعلام می‌دارد.

والسلام علی من التبع الهدی




انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/44226
اخبار مرتبط

نظرات شما