وزیر ارتباطات:

وای‌فای رایگان و بسته‌های رومینگ برای زوار ایرانی در پیاده روی اربعین

وزیر ارتباطات گفت: وزارت ارتباطات عراق قرار است در نقاطی از طول مسیر پیاده روی وای‌فای رایگان در اختیار زوار قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  اظهار کرد: در دو هفته قبل جلسه ای را با وزیر محترم ارتباطات محترم کشور عراق، برای ارائه خدمات بهتر به زوار امام حسین«ع» داشته ایم و همچنین برای ایام پیاده روی اربعین توافقاتی صورت گرفته است و جزئیات این توافقات، در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

او درباره ارائه بسته های رومینگ به زوار ایرانی توضیح داد: رومینگ در کشور عراق و کشور ایران خصوصی است؛ اما تلاش ما این است که از ابزارهایی که در اختیار وزارت ارتباطات هر دو‌ کشور است، استفاده کنیم و بتوانیم بسته های بهتری برای رومینگ از کشور عراق به کشور جمهوری اسلامی ایران تعریف کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اقدامات کشور عراق در راستای تسهیل ارتباطات برای زوار ایرانی خاطرنشان کرد: وزارت ارتباطات عراق قرار است در طول مسیر پیاده روی نقاطی را روی وای فای، رایگان در اختیار زوار قرار دهد. مجموعه ای از این اقدامات را در نظر گرفته ایم که در آینده نزدیک به زائرین عزیز اعلام خواهیم کرد.

عیسی زارع پور در پایان یادآور شد: در کشور ایران همکاران ما تا نقاط مرزی، اقدامات بسیار گسترده ای را با استقرار سایت‌های سیار انجام داده‌اند تا بتوانیم قبل از ورود به خاک عراق در مسیرها و مرزهایی که اعلام خواهند شد؛ مانند همیشه ارتباطات با کیفیتی را به مردم عزیزمان ارائه دهیم.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/44376
اخبار مرتبط

نظرات شما