در مسابقات قهرمانی کاراته کشور صورت گرفت؛

کسب ۹ مدال توسط کاراته‌کاهای قمی در مسابقات کشوری

سی و سومین دوره مسابقات قهرمانی کاراته سبک شیتوریو شیتوکای کشور در بخش کاتا و کومیته به میزبانی ورزشگاه انقلاب کرج برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از ورزش پارسی، سی و سومین دوره مسابقات قهرمانی کاراته سبک شیتوریو شیتوکای کشور که هرساله با سطح بالای فنی برگزار می‌گردد، با حضور بیش از ۷۰۰ کاراته کاها در دو بخش کاتا و کومیته برگزار شد و کاراته‌کاهای جوان باشگاه فرهنگی ورزشی شهید زین‌الدین توانستند با غلبه بر حریفان خود مفتخر به کسب یک مدال طلا، ۵ نقره و ۳ برنز شدند.

امیرحسین گلبهار قهرمان ارزنده این باشگاه که سابقه عناوین قهرمانی متعدد و حضور در چند دوره اردوی تیم ملی را در کارنامه دارد در وزن ۸۲- کیلوگرم کومیته انفرادی رده سنی امید با غلبه بر تمام حریفان موفق به کسب مدال طلا شد.

امیرحسین قدمی دیگر کاراته‌کای آتیه‌دار باشگاه با انجام مبارزاتی زیبا در فینال مغلوب حریف خود گردید و مدال نقره وزن ۷۰+کیلوگرم رده نوجوانان را کسب کرد.

امیرمحمد بیطرفان نیز در کومیته وزن ۴۷- کیلوگرم رده نوجوانان با پشت سر گذاشتن رقبا، در فینال شکست را پذیرفت و صاحب نشان نقره شد.

علی کوهی نیز در کومیته وزن ۴۰- کیلوگرم رده سنی نونهالان صاحب گردن‌آویز نقره و در بخش کاتای انفرادی نیز به نشان برنز رسید.

علی نیکوکلام دیگر نونهال کاراته‌کای باشگاه در کومیته انفرادی وزن ۳۵- کیلوگرم با قبول شکست در فینال به نشان نقره رسید و در کاتای انفرادی نیز صاحب گردن‌آویز برنز شد.

سپهر سلطانی کرباسچی نیز در کومیته انفرادی وزن ۴۰- کیلوگرم رده نونهالان نتیجه فینال را به حریف واگذار و به مدال نقره بسنده کرد، همچنین در کاتای انفرادی به نشان برنز رسید.

احمدرضا دلخوش دیگر کاراته‌کای خوش استیل باشگاه در وزن ۵۲- کیلوگرم رده نوجوانان کمربند مشکی‌ها در بخش کاتا و کومیته انفرادی این رقابت‌ها شرکت داشت که علی‌رغم شایستگی از کسب مدال بازماند.

هنرجویان باشگاه فرهنگی ورزشی شهید زین‌الدین قم به سرمربیگری علی سلطانی و مربیگری محمدامین سلطانی به این رقابت‌ها اعزام شده بودند.

گفتنی است شیهان محسن بیطرفان بنیان‌گذار کاراته استان قم به‌عنوان عضوهیات رئیسه سبک شیتوریو شیتوکای کشور و علی سلطانی نیز به‌عنوان عضو هیات رئیسه و مدیر روابط‌عمومی این سبک در کشور، در مسابقات حضور داشتند.



خبرنگار: محمدعلی رجبی
انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/44704
اخبار مرتبط

نظرات شما