عضو خبرگان رهبری:

پیاده روی اربعین بهترین بستر برای وحدت بین امت های اسلامی است

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ازبین‌بردن وحدت بین امت‌های اسلامی است، گفت: پیاده‌روی اربعین بهترین بستر برای وحدت بین امت‌های اسلامی است.

 آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ضمن تسلیت ایام عزاداری سیدالشهدا به پیاده‌روی اربعین اشاره کرد و اظهار داشت: هر ساله شاهد هستیم جمعیتی عظیم از ایران و دیگر کشورها در پیاده‌روی اربعین حاضر می‌شوند.
وی ادامه داد: این اجتماع بسیاری از اهداف قرآن کریم و اهل‌بیت علیهم‌السلام را در برمی‌گیرد.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هرساله مردم عراق میزبان زائران امام حسین (ع) هستند، گفت: ملت عراق برای پذیرایی از زائران سیدالشهدا از هیچ خدمتی دریغ نمی‌کنند و حتی منازل شخصی خود را برای اسکان زائران در اختیار آنها قرار می‌دهند.
وی اضافه کرد: شرکت عزاداران از همه ملیت‌ها و قومیت‌ها در این راهپیمایی عظیم، پیام مساوات و برادری را به دنیا صادر می‌کند که از مهم‌ترین پیام‌های اربعین است.
آیت‌الله حسینی خراسانی با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین بهترین بستر برای وحدت بین امت‌های اسلامی است، گفت: هیچ‌کسی نمی‌تواند این جمعیت را به این شکل گرد هم جمع کند؛ اما این مردم خودجوش برای امام حسین (ع) در این مسیر حاضر هستند.
وی اضافه کرد: در پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی از همه ادیان و مذاهب حضور دارند از همین رو اربعین بستر مناسبی برای وحدت بین امت اسلامی است.
این استاد حوزه خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام نمی‌توانند این اجتماع عظیم و وحدت بین ادیان الهی را ببینند به همین دلیل از هر طریق و شبهه به دنبال ازبین‌بردن این وحدت و کم‌رنگ کردن حضور مردم در این مسیر هستند.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/45033
اخبار مرتبط

نظرات شما