دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه:

مردمی سازی و خصوصی‌سازی ورزش با رویکرد فرهنگی انجام شود

دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه علمیه قم گفت: مردمی سازی و خصوصی‌سازی باید با رویکرد فرهنگی و دینی باشد و در همین راستا نباید مجموعه‌ها به هر شخصی واگذار شود و پیوست‌های فرهنگی در واگذاری اماکن باید مدنظر باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام مهدی پناهی دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه روز پنج‌شنبه در جلسه ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه در مشهد مقدس که با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه در طی سال‌های اخیر اقدامات بسیار زیادی در زمینه ورزش حوزه‌های علمیه و ترویج فرهنگ ورزش در کشور انجام داده است.
وی ادامه داد: ستاد راهبری می‌تواند اتاق فکر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان باشد و خروجی برنامه‌های ستاد نیز می‌تواند در وزارتخانه مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.
حجت‌الاسلام پناهی ابراز کرد: ستاد راهبری آمادگی دارد اجرای پروژه‌هایی که با اولویت مباحث فرهنگی در وزارتخانه همخوانی دارد را بر عهده بگیرد.
وی خواستار حمایت و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه شد و بیان کرد: در کنار این مهم، عضویت ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه در شورای‌عالی ورزش کشور ضروری است.
دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه اظهار کرد: مردمی سازی و خصوصی‌سازی باید با رویکرد فرهنگی و دینی باشد و در همین راستا نباید مجموعه‌ها به هر شخصی واگذار شود و پیوست‌های فرهنگی در واگذاری اماکن باید مدنظر باشد.
وی یادآور شد: نظام‌نامه فرهنگی ورزش کشور قابلیت این را دارد که در این ستاد مطرح شود و یک بازنگری در آن صورت بگیرد.
حجت‌الاسلام پناهی تصریح کرد: کلیه برنامه‌های ورزشی که در وزارت ورزش، فدراسیون‌ها و هیئت‌ها برگزار می‌شود، لازم است همراه با پیوست فرهنگی باشد.
گفتنی است در ادامه این نشست اعضای ستاد راهبری به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/45357
اخبار مرتبط

نظرات شما