عضو شورای اسلامی شهر قم:

در عملیات مبارک «طوفان الاقصی» رسماً اسرائیل تحقیر شد

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه در عملیات مبارک «طوفان الاقصی» رسماً اسرائیل تحقیر شد گفت: این دستاورد موفق ثابت می‌کند که تنها راه برای دستیابی به حقوق مشروع ملت‌ها مقاومت در همه اشکال آن است.

معصومه آمره در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: گروه‌های مقاومت در عملیات طوفان الاقصی ضد رژیم نژادپرست و کودکش صهیونیستی، حماسه جدیدی در راستای حقوق ثابت خود خلق کردند، که دنیا را شگفت‌زده کرد.
عضو شورای اسلامی شهر قم بیان داشت: این دستاورد موفق ثابت می‌کند که تنها راه برای دستیابی به حقوق مشروع ملت‌ها مقاومت در همه اشکال آن است، و باید حمایت ازمقاومت جز برنامه های اصلی کشورهای اسلامی باشد.
وی افزود: پیش‌بینی حکیمانه رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه کشورهایی که دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم اسرائیل هستند دچار اشتباهات محاسباتی شده و روی اسب بازنده شرط‌بندی کرده‌اند امروز با عملیات مبارک «طوفان الاقصی» تحقق پیدا کرد و رسماً رژیم اسرائیل تحقیر شد و پاسخ کودک کشی خود را گرفت، البته مطمئنا این بخشی از پاسخ به جنایت‌های این رژیم منفور است.
آمره بیان داشت: مناسب است در کشورهای اسلامی یک نقشه جامع رسانه‌ای برای آگاه‌سازی افکار عمومی جهان در مورد جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین از جمله کودکان فلسطینی تدوین کنند تا صهیونیست‌ها نتوانند جای ظالم و مظلوم را با سلطه رسانه‌ای که دارند در افکار عمومی جهان به‌راحتی تغییر دهند.
عضو شورای اسلامی شهر قم عنوان داشت: این پیروزی بزرگ و راهبردی را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، آحاد امت اسلام و همچنین ملت غیور فلسطین، فرماندهان و رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی تبریک عرض می‌کنم، مداومت در این راه قطعاً پیروزی‌های بزرگی را برای ملت فلسطین به ارمغان خواهد آورد.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/45639
اخبار مرتبط

نظرات شما