معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم:

استان قم در تامین دام با مشکلی مواجه نیست

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با تأکید بر اینکه این استان در تأمین دام موردنیاز با مشکلی مواجه نیست، گفت: با تلاش جهادی مدیران استان در بسیاری از حوزه‌ها به‌ویژه دام آرامش خوبی در بازار داریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  احمد حاجی‌زاده معاون سیاسی امنیتی استانداری قم شب گذشته در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در سالن جلسات امام جواد (ع) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: واقعیت این است که کشورمان در یک جنگ شناختی و ترکیبی قرار گرفته که یکی از اصلی‌ترین محورهای آن اقتصاد است.

 وی افزود: دشمن در این حوزه با تمرکز بسیار از همه ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند تا بتواند در این جنگ اقدامی انجام دهد؛ لذا همه مسئولان در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حوزه اقتصادی باید آگاه و هوشیار باشند تا بتوانند برابر نقشه‌های دشمن ایستادگی کنند.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم تصریح کرد: همه ما می‌دانیم که بحث قاچاق کالا موضوعی است که در خارج از کشور مدیریت می‌شود، صاحبان فکر و اندیشه در حوزه قاچاق خارج از کشور گرد هم آمده و برای ضربه‌زدن به اقتصاد کشور در حال نسخه نوشتن هستند.

 حاجی‌زاده در ادامه گفت: برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق و مبارزه با آن نیازمند اتحاد مدیران و بسیج‌کردن آن‌ها هستیم که بتوانیم به‌صورت جبهه‌ای با این معضل بزرگ مبارزه کنیم، مبارزه با قاچاق وظیفه همه مدیران دستگاه‌هاست و نمی‌توان یک متولی برای آن مشخص کرد.

 وی با بیان اینکه ورود کالای قاچاق ضربه شدیدی به چرخه اقتصادی کشور وارد می‌کند، خاطرنشان کرد: متأسفانه شاهد هستیم کالای قاچاق وارد کشور شده و با قیمت پایین عرضه می‌شود، این مسئله باعث شده خریدار باتوجه‌به قیمت پایین، کالای قاچاق را خریداری کند و در این صورت، تولیدکننده داخلی با مشکلات بسیاری مواجه شود.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم در خصوص اینکه حمایت از تولیدکننده در دستور کار همه مدیران باید قرار گیرد، تشریح کرد: به تعبیر استاندار قم تولیدکنندگان سربازان جنگ اقتصادی هستند که با وجود همه فشارها سرمایه و زندگی خود را برای راه‌اندازی چرخه اقتصاد کشور به میدان آورده‌اند.

 وی افزود: مبارزه با کالای قاچاق یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که ما مسئولان می‌توانیم نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشیم و این مسئله باعث می‌شود کمک شایانی به تولیدکننده کنیم.

 حاجی‌زاده در پایان گفت: به لطف خدا و تلاش جهادی مدیران استان در بسیاری از حوزه‌ها به‌ویژه دام آرامش خوبی در بازار داریم و از همه مدیران استان باید تشکر کنم. یکی از مدیران ما که همه از آن رضایت داریم آقای دریکوندی مدیرکل گمرکات استان است که عملکرد قابل‌قبولی در استان داشته است.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/45886
اخبار مرتبط

نظرات شما