فرمانده سپاه استان قم:

حمایت جهانی از فلسطین، شکست امپراتوری دروغ بود

فرمانده سپاه استان قم گفت: یکی از مصادیق بزرگ شکست امپراتوری دروغ و رسانه‌های تحت سلطه استعمار و استکبار  حمایت همه‌جانبه ملت‌های جهان و برپایی راهپیمایی‌ها در دفاع از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بود.

سردار محمدرضا موحد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: مهم‌ترین جنگ امروز ما جنگ در فضای رسانه‌ای و مجازی است دشمن که ناامید از جنگ نظامی علیه ملت ایران شده است به جنگ شناختی و ترکیبی روی آورده است.

 فرمانده سپاه استان قم ادامه داد: بسیاری از جوانان و نوجوانان نسل جدید انقلاب همیشه در آرزوی این بودند که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و یا در دوران ۸ سال دفاع مقدس حضور داشتند و از مرزهای جغرافیایی، اعتقادی و دینی کشور دفاع می‌کردند؛ اما خوشبختانه این جوانان جبهه اصلی  امروز که همان جبهه جنگ ترکیبی و شناختی در فضای رسانه‌ای است را شناختند و با تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین وارد این میدان شدند.

 وی تصریح کرد: سال گذشته بیش از هر زمان دیگری اهمیت فضای مجازی و رسانه‌ای برای ملت ایران شناخته شد زمانی که رسانه‌های معاند و یا همان امپراتوری دروغ با بیان مطالب کذب به دنبال برانگیختن احساسات مردم و ایجاد اغتشاش بودند و متأسفانه برخی از جوانان ناآگاه نیز در دام این‌ها افتادند؛ اما در یک سال گذشته مسئله جهاد تبیین و بیان واقعیت‌ها با مستندات موجود باعث شد آگاهی مردم بیشتر شود از طرفی باعث شد مردم به رسانه‌های معاند استناد نکنند.

 وی تأکید کرد: وقتی میدان عمل در فضای رسانه‌ای به‌درستی در دست جوانان و افراد آگاه داخلی باشد و مسائل و موضوعات را برای مردم تبیین کنند آن‌ها هرگز سراغ رسانه‌های دشمن نخواهند رفت و اینجا است که می‌توان اهمیت این موضوع را که رهبر معظم انقلاب سال‌هاست به آن تأکید دارند متوجه شد.

موحد خاطرنشان کرد: یکی از مصادیق بزرگ شکست امپراتوری دروغ و رسانه‌های تحت سلطه استعمار و استکبار حمایت همه‌جانبه ملت‌های جهان و برپایی راهپیمایی‌ها در دفاع از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بود. فرمانده سپاه استان قم افزود: سال‌ها بود استکبار جهانی از طریق این رسانه‌ها چهره رژیم صهیونیستی را تطهیر کرده و جای ظالم و مظلوم را عوض کرده بودند؛ اما افشاگری‌های جبهه‌ مقاومت در فضای مجازی و رسانه‌ای باعث شد ملت‌های دنیا متوجه حقیقت شده و دیگر فریب این امپراتوری دروغ را نخورده و علیه ظلم و ستم رژیم صهیونیستی راهپیمایی کنند.

وی گفت: امروز جهاد تبیین از مرزهای جغرافیایی اسلام هم پیشی گرفته و در دل و قلب مردمانی از سراسر جهان که مسلمان هم نیستند و از اقشار و ادیان مختلف در سراسر جهان هستند راه‌یافته است.

موحد بیان داشت: امروز شکست رسانه‌ای استکبار جهانی برایشان سخت‌تر از شکست در جبهه‌های نظامی است؛ زیرا دیگر نمی‌توانند مردم جهان را فریب دهند و  زمان سلطه‌ آن‌ها در بحث رسانه با وجود سرمایه‌گذاری عظیمی که انجام داده بودند تمام شده است و این نوید پیروزی‌های دیگر برای همه مردم آزادی‌خواه جهان در کشورهایی که زیر ظلم و سلطه این امپراتوری هستند می‌باشد.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/45942
اخبار مرتبط

نظرات شما