مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم:

امپراطوری دروغ در سالگرد اغتشاشات هم شکست خورد

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم با اشاره به اینکه امروز فتنه‌گران حامی ندارند، گفت: فتنه‌گران و حامیان آن‌ها امسال در تلاش بودند تا در سالگرد اغتشاشات برنامه داشته باشند که در این زمینه هم شکست خوردند.

یاسر محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به تلاش‌های دشمن برای ایجاد توطئه در کشور، اظهار داشت: دشمن ما همیشه در پی شکست مردم ایران و انقلاب اسلامی هست.
وی ادامه داد: دشمن با اتاق فکرهایی که دارد و نقش‌هایی که ترسیم می‌کند همیشه با فعالیت‌های مختلف به دنبال ضربه‌زدن به کشور ما است.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم با اشاره به اغتشاشات سال گذشته، گفت: دشمن برای اینکه به اهداف خود برسد دائماً در حال تغییر زمین‌بازی است.
وی اضافه کرد: دشمن در اغتشاشات سال گذشته همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند از یک جنگ ترکیبی استفاده کرد.
محمدی ابراز داشت: دشمن در سال‌های قبل فقط در حوزه فرهنگی یا اقتصادی به دشمنی خود می‌پرداخت؛ اما سال قبل از چندین حوزه وارد دشمنی با ایران اسلامی شد و تمام عوامل خود را پای‌کار آورد و توانست آن اتفاقات سال گذشته را رقم بزند.
وی ادامه داد: امسال وقتی فضای مجازی را رصد می‌کنیم می‌بینیم که بسیاری از افرادی که سال قبل در زمین دشمن قرار داشتند امسال در جبهه حق قرار دارند.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم با اشاره به سالگرد اغتشاشات عنوان کرد: فتنه‌گران و حامیان آن‌ها امسال در تلاش بودند که برای اتفاقات سال گذشته سالگردی بگیرند که در این زمینه هم شکست خوردند و کسانی که از بیرون ایران در حال تهدید ایران بودند جایگاه خود را متزلزل دیدند.
وی ادامه داد:  برخی شبکه‌های ماهواره‌ای که حامی این فتنه‌گران بوده و هستند امروز حامی کمتری نسبت به قبل دارند و اعتماد به آنها کاهش یافته است.
محمدی با اشاره به هوش مصنوعی خاطرنشان کرد: معضلی که امروز با آن روبرو هستیم بحث هوش مصنوعی است مردم و جامعه هنری و کاربران فضای مجازی ما باید با این نرم‌افزار و تکنیک آشنایی کامل داشته باشند.
وی تأکید کرد: همان گونه که جبهه حق در حال استفاده از این نرم‌افزار است و در حال تولید محتوای ارزشی است همان گونه هم دشمن می‌تواند از آن استفاده کند و صوت‌ها و محتواهای دروغی و ساختگی درست کند که اینجا سواد رسانه این‌گونه‌ها شبهه‌ها را از بین می‌برد که جامعه باید در این زمینه هم اطلاعات کافی را داشته باشد.



انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/46112
اخبار مرتبط

نظرات شما