معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج:

دشمنان در زنده کردن اغتشاشات و دین‌زدایی در ایران شکست خوردند

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت: دشمن قسم خورده ایران در چند ماه گذشته با ترفندهایی به دنبال جدایی مردم از اهل‌بیت(ع)، دین‌زدایی، کم‌رنگ کردن حماسه اربعین و زنده‌کردن اغتشاشات سال گذشته در ۲۵ شهریورماه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « قم فردا »،  سردار حسین معروفی عصر دوشنبه در همایش جهادگران فاطمی ۳ که در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) اظهار داشت: در طول سال‌های دفاع مقدس رزمندگان در برابر دشمن متجاوز ایستادگی کردند که پیروزی نهایی با هدایت‌های امام راحل و مقاومت ملت محقق شد.

 معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: ما همان گونه که با دشمنان اسلام می‌جنگیم، با همان قوت در برابر فقر خواهیم ایستاد و دشمنان تلاش دارند در عرصه‌های مختلف از جمله عرصه اقتصادی با به‌وجودآوردن مشکلاتی، ایران اسلامی را تضعیف کنند.

 وی عنوان داشت: سپاه پاسداران که حامی ملت ایران است، دارای سه ضلع تقوا، انقلاب و مردم است و بسیج نیز همین‌گونه است.

 معروفی گفت: نگاه بسیج در زمینه خدمات‌رسانی به ملت، نگاه سیاسی، قومی و مذهبی نیست و امروز بسیج در عرصه محرومیت‌زدایی، سازندگی و اقتصاد مقاومتی مشغول به خدمت به ملت است.

 وی ابراز داشت: بسیج در قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی با تبعیت از رهبری معظم انقلاب به دنبال خدمت خالصانه به مردم است و این مسیر بن بستی ندارد.

 معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: بسیج سازندگی امروز سه رویکرد جهاد تبیین، جهاد خدمت‌رسانی و جهاد امید آفرینی را دنبال می‌کند.

 وی با بیان اینکه تضعیف نظام اسلامی از اهداف دشمنان است گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا ملت را از اهل‌بیت علیهم‌السلام دور کنند و دین‌زدایی را در دستور کار خود قرار دادند.

 معروفی افزود: دشمنان تلاش کردند اربعین حسینی را کم‌رنگ کنند؛ اما حضور ۲۲ میلیون نفر در ایام اربعین حسینی توطئه دشمن را خنثی کرد.

 وی اضافه کرد: دشمنان در ماه‌های اخیر در راستای زنده کردن اغتشاشات سال گذشته برنامه‌ریزی کرده بودند که هوشیاری ملت بزرگ ایران نقشه دشمنان نقش‌برآب شد.

 معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین عنوان داشت: دشمنان که در سال گذشته برای نابودی جمهوری اسلامی تلاش می‌کردند امروز به ایران پیام می‌دهند که به حماس و حزب‌الله بگوید که عقب بروند.

 وی گفت: در اغتشاشات سال گذشته ملت بزرگ ایران و بسیجیان در برابر حربه و عملیات روانی دشمنان ایستادند.

 معروفی با بیان اینکه هر کسی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارد یک بسیجی است افزود: ملت ما عاشورایی و بسیجی هستند هر چند که ممکن است برخی‌ها پرونده بسیج نداشته باشند.

 وی در ادامه با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی گفت: این رزمایش طی سال‌های اخیر در حال برگزاری است و در ۱۵ استان کشور با حضور ۲۰ قشر بسیج در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار ارائه خدمات می‌دهند.

 معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: بسیجیان باید به‌گونه‌ای عمل کنند که دشمنان بدانند تا آنان هستند نمی‌توانند خدشه‌ای به‌نظام اسلامی وارد کنند و در این مسیر باید خود را وقف خدمت کرد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46151
اخبار مرتبط

نظرات شما