پیشکسوت و مربی ورزش‌های رزمی:

تشکیل سازمان بسیج ابتکار بی‌نظیر امام بود

پیشکسوت و مربی ورزش‌های رزمی با بیان این که شجره طیبه بسیج هر روز رشد پیدا می‌کند، گفت: تشکیل سازمان بسیج ابتکار بی‌نظیر امام بود.

 محمد بیگلری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی « قم فردا » با اشاره به هفته بسیج اظهار داشت: بسیج و فرهنگ بسیجی یکی از عوامل اصلی حفظ انقلاب و نظام اسلامی است.
وی ابراز داشت: یکی از ابتکاراتی که موجب شد نظام در مقطع ابتدایی خود در برابر تمامی طوفان‌ها و دسیسه‌های دشمنان نظام بایستد، تشکیل سازمان بسیج در 5 آذرماه سال 58  بود.
بیگلری افزود: درست بعد از تشکیل این نهاد مردمی بود که ترورهای کور و چنگ تحمیلی ۸ساله آغاز شد و در هر دو حربه‌ای که علیه انقلاب اسلامی بود این بسیجیان بودند که در خط مقدم حضور پیدا کردند و از آب‌وخاک این کشور دفاع کردند.
وی ادامه داد: بعد از دهه اول انقلاب باز هم این بسیجیان بودند که بروز بحران‌ها و حوادث مختلف در کنار مردم بودند که می‌توان به زلزله رودبار و منجیل، زلزله آوج، بم و بروز سیل‌های مختلف اشاره کرد که در تمامی این موارد این بسیجیان بودند که در همان آغازین ساعت بروز حادثه و نیاز مردم به کمک‌رسانی در کنار مردم بودند.
پیشکسوت و مربی ورزش‌های رزمی تصریح کرد: اوج رشادت‌های بسیجیان در یک دهه اخیر را می‌توان در دوران کرونا مشاهده کرد زمانی که در همه‌گیری کرونا و در ایامی که همگان از حضور در کنار بیماران کرونایی ترس داشتند، این بسیجیان بودند که وارد عمل شدند و در همه اقداماتی که برای ریشه‌کنی این بیماری در دستور کار قرار گرفته بود، حاضر بودند.
بیگلری افزود: در این مسیر حتی شاهد بودیم که بسیجیان شهید هم دادند که نشان‌دهنده ایثار و از خودگذشتگی آن‌ها است.
وی بر ضرورت ترویج فرهنگ بسیجی در تمامی نهادها و سازمان‌ها تأکید کرد و گفت: اگر این فرهنگ در همه ارگان‌ها و نهادها نهادینه شود قطعاً بسیاری از مشکلات کشور رفع خواهد شد.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/46301
اخبار مرتبط

نظرات شما