فرمانده سپاه قم:

دانشجویان در ایجاد، تداوم و پیشرفت انقلاب نقش مؤثری داشتند

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) گفت: باتوجه‌به مشکلات و آسیب‌های اجتماعی فضای مدارس، دانشجویان بسیجی باید به این فضا ورود کنند و اقدامی را ضمن رفع این آسیب‌ها انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  در آستانه روز دانشجو، سردار محمدرضا موحد در نشستی صمیمانه با شورای مرکزی، فرماندهان و نخبگان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برادر و خواهر بسیج دانشجویی استان قم، طی سخنانی اظهار داشت: دانشجویان در ایجاد، تداوم و پیشرفت انقلاب اسلامی نقش مؤثری داشتند.

سردار موحد با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از بسیج گفت: اولین مطالبه، جهاد تبیین است که دانشجویان و بسیجیان می‌توانند نقش مؤثری در این زمینه داشته باشند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) ادامه داد: جهاد خدمت دومین مطالبه مقام معظم رهبری از بسیج است که در این موضوع، گروه‌های جهادی با فعالیت در عرصه‌های مختلف نمایان می‌شوند.

سردار موحد جهاد امیدآفرینی را سومین مطالبه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از بسیج برشمرد و اذعان داشت: جهاد امیدآفرینی با تاسی بر فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: دشمن ایمان و امید را آماج قرار داده است، بسیار اهمیت دارد.

سردار موحد با تأکید بر فعال‌شدن اعضای شورای حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت بسیج دانشجویی و اردوهای جهادی دانشجویی ابراز کرد: در وهله اول اردوهای جهادی، خدمت‌رسانی انجام می‌شود و در وهله دوم نیز اثر مثبتی بر دانشجویان حاضر در اردو خواهد داشت ضمن اینکه این حرکت یک کار تربیتی است و به‌صورت دوجانبه بر خدمت‌رسان و خدمت گیرنده تأثیر مثبتی می‌گذارد.

وی تصریح کرد: باتوجه‌به کاستی‌های در بخش‌های از استان قم در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، علمی و... بسیج دانشجویی می‌بایست در این زمینه‌ها بیش‌ازپیش فعال بشود.

فرمانده سپاه استان قم یادآور شد: امروز دشمن با محوریت جنگ شناختی در جنگ ترکیبی، اذهان و قلوب نوجوانان و جوانان را مورد هدف قرار داده است.

در پایان این نشست صمیمی، سردار موحد با اهدای لوح تقدیر و هدیه به تعدادی از دانشجویان بسیجی قم، از تلاش‌های آنها تجلیل نمود.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46393
اخبار مرتبط

نظرات شما