سردار کارگر:

آماده کمک به توسعه بازار محصولات فناورانه هستیم

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: آمادگی داریم تا به قدر توان در تولید محصولات و توسعه بازار محصولات فناورانه شرکت‌ها مشارکت داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عصر روز شنبه از بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان قم بازدید کرد.

 رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تنوع محصولات فناورانه معرفی شده در این نمایشگاه که از صنایع خلاق تا کشاورزی، فناوری اطلاعات، مهندسی و داروهای گیاهی را در بر می‌گرفت قابل‌توجه و تحسین‌برانگیز بود.

 وی افزود: انتظار نوآورانی که این محصولات را تولید کرده‌اند این است که برای محصولاتشان بازار ایجاد شود و تا جایی که امکان‌پذیر است از واردات جلوگیری کنیم.

 کارگر گفت: این نمایشگاه به ما یادآوری می‌کند لازم است علومی که در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود کاربردی، نافع و مبتنی بر مهارت‌افزایی باشد تا بازار کار دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نیز تأمین شود.

 رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان خاطرنشان کرد: ما هم در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و راهیان نور آمادگی داریم تا به‌قدر توان در تولید محصولات و توسعه بازار این شرکت‌ها مشارکت داشته باشیم.

 گفتنی است، بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان قم ظهر امروز ۱۶ آذرماه به کار خود پایان داد. در این نمایشگاه ۳۲ دانشگاه، پژوهشگاه و مرکز فناوری به معرفی آخرین دستاوردهای خود پرداختند.


انتهای پیام/


منبع:تسنیم
http://qomefarda.ir/46485
اخبار مرتبط

نظرات شما