استاد دروس خارج حوزه علمیه در میزگرد قم فردا مطرح کرد:

قدرت شعاری دشمن در اغتشاشات سال قبل مشخص شد

استاد دروس خارج حوزه علمیه با اشاره به اینکه جریان شهید عجمیان و آرمان علی وردی بسیار از فریب‌خوردگان را برگرداند، گفت: قدرت شعاری دشمن در اغتشاشات سال قبل مشخص شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین بنیادی در  میزگرد شکست امپراتوری دروغ که در دفتر پایگاه خبری تحلیلی قم فردا برگزار شد، با اشاره به اغتشاشات سال گذشته، اظهار داشت: در اغتشاشات سال قبل دشمن چهره خود را رو کرد، ازاین‌جهت که قدرت خود را نشان داد و آن قدرت شعاری که بیان می‌کرد مشخص شد چقدر است.
وی ادامه داد: در این قضیه باید رسانه‌های معاند را ببینیم که ۲۴ ساعت و لحظه‌ای در حال دروغ‌سازی بودند و خبرهای واقعی را نشان نمی‌دادند. بسیاری از فیلم‌هایی که پخش می‌شد برای کشورها و مکان‌های دیگر بود که اعلام می‌کردند برای اغتشاشات ایران است.
این استاد برجسته حوزه عنوان کرد: گاهی از اوقات فهم و شناخت از اندازه دشمن هم برای یک ملت مهم است و یک پیروزی محسوب می‌شود.
وی بیان کرد: وقتی انسان می‌بیند طرف مقابل از بیان مسائل عادی هم عاجز است و حتی شناخت اندکی هم از مباحث و مسائل کشور ندارد و حتی ملت ایران را نمی‌شناسد باید گفت این دشمن چگونه ادعا می‌کند ادعاهایی مانند رهبری و یا رفراندوم.
حجت‌الاسلام بنیادی خاطرنشان کرد: بسیاری از کسانی که در بحث اغتشاشات به میدان آماده بودند در واقع فریب‌خورده بودند و این موضوع هم عادی است چرا که مردم معصوم نیستند و همه قدرت تجزیه‌وتحلیل ندارند و فریب این جریان را خوردند و آمدند و بعد هم وقتی برای آن‌ها هدف جریان مقابل روشن شد برگشتند.
وی تصریح کرد: بسیاری از فریب‌خوردگان وقتی جریان‌هایی مانند جریان شهید عجمیان و آرمان علی وردی را دیدند فهمیدن که بحث دشمن آزادی نیست و بحث او خشونت است اگر این‌ها به حکومت برسند هیچ حریمی برای مردم باقی نخواهند گذاشت.

تبیین عامل اصلی شکست امپراتوری دروغ است

شاهین صادقی نسب نیز در این میزگرد اظهار داشت: در اغتشاشات سال گذشته بیشترین کار دشمن هجمه رسانه‌ای بوده؛ یعنی یک کار مدرن، رسانه‌هایی مانند اینترنشنال، بی‌بی‌سی و من و تو بلندگوی برهم‌زدن نظم موجود شده بودند، در نهایت باوجود هجمه‌های عظیم رسانه‌ای دشمنان نتوانستند کاری از پیش ببرند.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بارها اشاره کردند در جمهوری اسلامی ایران ایراداتی وجود دارد؛ اما حرکت کلی جمهوری اسلامی ایران مهم است از جمله حرکت استقلال‌طلبی، حرکت آزادی، حرکت به سمت ارزش‌های والای اسلامی که از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز حفظ کردیم.

وی خاطرنشان کرد: جوانی که به تحریک این رسانه‌ها به خیابان‌ها می‌آید به‌شدت تحت‌تأثیر احساسات و تصاویر دروغین این رسانه‌ها است بخش دیگر آن وضعیت اقتصادی است که در آن قرار دارد اگر وضعیت اقتصادی و معیشتی این جوان و خانواده‌اش تأمین باشد مسلم است که تمایلی برای جذب‌شدن به حرف‌های این رسانه‌ها ندارد.

صادقی نسب بیان داشت: آنچه که بسترسازی می‌کند برای آشوب و برهم‌زدن نظم عمومی عموماً دلایل اقتصادی است جلوه‌های آن ممکن است متفاوت باشد؛ اما درنهایت همین مسائل اقتصادی است که باعث می‌شود جوان به دنبال آشوب‌های با بهانه زن، زندگی آزادی باشد، امپراتوری دروغ این جوان را فریب داده است.

وی ادامه داد: وظیفه نخبگان و به‌طورکلی حاکمیت به فکر زندگی و معیشت مردم باشد اگر معیشت مردم تأمین باشد شکست کلی امپراتوری دروغ قطعی است مشاهده کردیم که نهایت لشکرکشی اینها همین تعداد اندکی بود که سال گذشته مشاهده کردیم و امسال هم موفق نشدند حتی همان تعداد را هم به میدان بیاورند.

استاد دانشگاه تصریح کرد بستر برای رخداد هر اتفاقی باید بسته شود و در کنار آن همان مسئله تبیین که مقام معظم رهبری فرمودند را اجرا کنیم باتوجه‌به آنچه که موجود است باید جوان قانع شود که آمریکا و به‌طورکلی جهان استکبار دلسوز مردم ایران و جوان ایرانی نیست


 



انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/46582
اخبار مرتبط

نظرات شما