در جلسه کمیته فرهنگی؛

بسته فرهنگی فدراسیون اسکی برای ملی‌پوشان المپیکی

نمایندگان اسکی آلپاین و صحرانوردی اعزامی به المپیک زمستانی جوانان کره جنوبی پیش از اعزام در جلسه کمیته فرهنگی حضور پیدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» کاروان اسکی ایران با ترکیب ۵ ورزشکار در دو رشته اسکی آلپاین و صحرانوردی المپیک زمستانی جوانان در کره جنوبی حضور پیدا می‌کند.

در آستانه این اعزام امروز و پیش از بدرقه ملی‌پوشان اسکی آلپاین و صحرانوردی نشست فتحی رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی فدراسیون با کاروان اعزامی و مسئولان فدراسیون از جمله رئیس، دبیر و مسئول کمیته آموزش در محل فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی فدراسیون ضمن تشویق و حمایت از فعالیت‌های ورزشی و ایجاد انگیزه و حمایت معنوی از ورزشکاران به بیان نظرات و تجربیات خود در زمینه فرهنگی – ورزشی پرداختند.

وی با تأکید بر اینکه ورزشکاران سفرای ایران در میدان المپیک زمستانی هستند، عنوان کرد: ورزشکاران ما خود روی مسائل فرهنگی حساسیت ویژه‌ای دارند چرا که رفتارهای آنها به‌عنوان الگوی ورزشکاران ایرانی و مسلمان محسوب می‌شود و مسئولیت زیادی متوجه آنها است.

در ادامه رئیس فدراسیون هم به بیان نقطه‌نظرات خود در خصوص حضور در این رویداد و جایگاه ورزشکاران به‌عنوان نماینده اسکی و ورزش‌های زمستانی در المپیک زمستانی و ارائه فرصت و نمایندگی یک جامعه اسلامی – ایرانی به لزوم توجه به رفتارهای شایسته اسلامی ایرانی تأکید کرد.

همچنین دبیر و رئیس کمیته آموزش فدراسیون نیز با ارائه تجربیات گذشته خود در رویدادهای مشابه نقطه‌نظرات خود را عنوان و درخواست کردند دررابطه‌با موضوعات مختلف با حساسیت کامل و مسئولیت‌پذیری ویژه اقدام شده و نسبت به رفتارها و مسائلی که نمایشگر یک ورزشکار مسلمان و ایرانی است توجه ویژه و شاخص صورت گیرد.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/46811
اخبار مرتبط

نظرات شما