آیت‌الله نوری همدانی:

جدایی دین از سیاست از توطئه‌های دشمنان است

آیت‌الله نوری همدانی بر انقلابی بودن و انقلابی ماندن حوزه‌های علمیه تأکید کرد و گفت: موضوع جدایی دین از سیاست از توطئه‌های دشمنان است و امام خمینی (ره) این موضوع را به‌خوبی تشخیص داد و حوزه‌های علمیه و روحانیت نیز باید به این موضع آگاهی کامل داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»    آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در پیامی به سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علمای بلاد با بیان اینکه روحانیت همواره کنار مردم بوده و خواهد بود خاطرنشان کرد: مردم ستون دین هستند و مردم ما شهید دادند و همواره پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

 وی شناخت زمانه را یکی از ویژگی‌های روحانیون دانست و گفت: امام خمینی (ره) یک الگو در شناخت زمانه بود که توانست مردم را در برابر مستکبران متحد کند و در مقابل آنان ایستادگی کند.

 آیت‌الله نوری همدانی در ادامه بر انقلابی بودن و انقلابی ماندن حوزه‌های علمیه تأکید کرد و گفت: موضوع جدایی دین از سیاست از توطئه‌های دشمنان است و امام خمینی (ره) این موضوع را به‌خوبی تشخیص داد و حوزه‌های علمیه و روحانیت نیز باید به این موضع آگاهی کامل داشته باشند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46815
اخبار مرتبط

نظرات شما