لیگ برتر ووشو جوانان کشور؛

تیم ووشو جوانان قم در دور رفت لیگ برتر

دور رفت لیگ برتر ووشو جوانان کشور در آکادمی ملی فدراسیون ووشو کشور در مورخ ۱۴ و ۱۵ دی‌ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» دور رفت لیگ برتر ووشو جوانان کشور ۱۴ و ۱۵ دی‌ماه در آکادمی ملی فدراسیون ووشو کشور برگزار خواهد شد.

در نوجوانان و در وزن منفی ۴۸ امیرمحمد اکبری‌مقدم، در وزن منفی ۵۲ مانی حیدری و در وزن منفی ۵۶ شایان حسین‌زاده و یوسف عاصم‌آبادی برای رویارویی با حریفان خود به این مسابقات اعزام می‌شوند و در جوانان و در وزن منفی ۴۸ محمدمهدی یادگاری، در وزن منفی ۵۲ مهدی داداشی و محمدحسین شیرودغلامی، در وزن منفی ۵۶ علیرضا صبوری و امین گرجی، در وزن منفی ۶۰ سجاد آهنگریان و محمدحسن خدایاری، در وزن منفی ۶۵ ابوالفضل نصرتی، در وزن منفی ۷۰ فرزین خرمدل و کسری پارزرج‌آباد، در وزن منفی ۷۵ پویا ولی‌پور و جواد سعادتی و در وزن منفی ۸۰ ابوالفضل حداد و امیرعلی شیخی به سرمربیگری استاد حامد سیاه مشته‌ای و مربیگری استاد مرتضی خدابنده‌لو و آقایان رضا شاه‌محمدی و محمدمهدی رحیمی به‌عنوان سرپرست؛ نفرات اعزامی تیم ووشو استان قم به این دور از مسابقات هستند.

تیم ووشو استان قم در روز جمعه با تیم‌های نور مازندران و فولاد هرمزگان به رقابت خواهد پرداخت که در بازی اول خود ساعت ۱۴ به مصاف تیم نور مازندران و در بازی دوم ساعت ۱۷:۳۰ با تیم فولاد هرمزگان دیدار خواهد کرد.
آقایان محمدمهدی سپهری، امیرعلی فتحیان، علیرضا عبداللهی و طاها برهمت ترکیب تیم تالو استان قم را در این مسابقات تشکیل می‌دهند.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/46909
اخبار مرتبط

نظرات شما