واکنش قهرمان کشتی جهان به حادثه تروریستی کرمان؛

کودک کشی در ذات اسرائیل است

قهرمان کشتی جهان گفت: ذات اسرائیل کودک کشی است این‌که تصور کند با قتل‌عام زائران مزار حاج‌قاسم می‌تواند این مسیر را تعطیل کند آرزویی است که به گور خواهد برد مردم ما در آرزوی شهادت هستند.

روح‌الله نعمتیان با گرامیداشت سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی و محکومیت حادثه تروریستی کرمان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: حاج‌قاسم یک انسان ذو ابعادی بودند و در همه مراتب انسانی، اخلاقی و عرفانی سرآمد بودند؛ اما بیشتر در بعد نظامی شناخته می‌شوند اما مردم ما بصیر هستند و ابعاد مختلف شخصیت حاج‌قاسم سلیمانی را درک کردند به همین خاطر به‌عنوان یک قهرمان در قلب آن‌ها جای گرفته است.

قهرمان کشتی جهان ادامه داد: مردم قهرمانان واقعی خود را خوب می‌شناسند از حاج‌قاسم با عنوان شهید قدس یاد می‌شود، حاج‌قاسم در هرکجا که حضور داشتند و هر وظیفه‌ای که به ایشان محول شده بود به نحو احسن انجام دادند در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و بعد از آن در مبارزه با اراذل‌واوباش نیز مجاهدت کردند و بعد از آن نیز در جبهه‌های مقاومت و در مبارزه با تروریست‌ها بهترین عملکرد را داشته‌اند و جان‌فشانی کردند و درنهایت به‌عنوان فرمانده سپاه قدس با رشادت‌ها و مجاهدت‌های فراوان به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: حاج‌قاسم سلیمانی در زمانی که به‌عنوان فرمانده سپاه قدس در جبهه‌های مقاومت حضور داشت خطرهای زیادی را به جان خرید تا خطرها از سر اسلام و ایران و حتی مردم جهان رفع شود یکی از آن‌ خطرها که بیشتر در مورد آن شناخت داریم رفع خطر داعش بود.

نعمتیان بیان داشت دشمنان با نوع گفتار و عملکرد خود نشان می‌دهند که از شهید سلیمانی بیشتر از حاج‌قاسم سلیمانی ترس و وحشت دارند این ترس و وحشت هم نتیجه سال‌ها مجاهدت حاج‌قاسم سلیمانی است که امروز نتیجه آن را در جبهه‌های مقاومت مشاهده می‌کنیم امروز رژیم صهیونیستی در منجلاب بزرگی گرفتار شده و در آن دست‌وپا می‌زند و خوب می‌داند حاج‌قاسم سلیمانی یکی از آن‌هایی است که این منجلاب را حتی بعد از شهادت نیز برای آن‌ها فراهم کرده است.

قهرمان کشتی جهان تأکید کرد: امروز مردم فلسطین و غزه و محور مقاومت در فلسطین علناً اعلام می‌کنند که زحمات حاج‌قاسم باعث شد آن‌ها به این قدرت دست پیدا کنند که در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند دشمن کینه حاج‌قاسم را به دل دارد هم در زمان حیات حاج‌قاسم و بعد از شهادت حاج‌قاسم نیز این کینه در دلش وجود دارد؛ زیرا همچنان از حاج‌قاسم ضربه می‌خورد.

وی عنوان داشت: ذات اسرائیل کودک کشی و  جنایت است در چندماهه اخیر بیش از ۲۰ هزار نفر از مردم غیرنظامی اعم از زنان و کودکان را غزه قتل‌عام کرد، و به هیچ‌یک از مجامع بین‌المللی نیز پاسخ‌گو نیست اسرائیل امروز در باتلاق گیرکرده است که نمی‌تواند از آن خارج شود از حزب‌الله لبنان از حماس و از یمن در حال ضربه خوردن هستند.

نعمتیان افزود: این موجود خبیث وقتی می‌بیند در منجلاب گرفتار شده و در حال غرق‌شدن است به همه چیز چنگ می‌زند ازجمله دست به قتل‌عام و ترور زنان و  کودکان می‌زند و حادثه تروریستی ایجاد می‌کند چند روز پیش شهید سیدرضی موسوی را به شهادت رساند شب گذشته سرداران مقاومت را به شهادت رساند و امروز جنایت و قتل‌عام تروریستی را در کرمان رقم زد.
قهرمان کشتی جهان اضافه کرد: حادثه تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هم‌وطنانمان برای ما دردناک و غم‌انگیز است؛ اما این جنایت حکایت از آن دارد که رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است به همین خاطره به همه چیز چنگ می‌زند و به‌صورت کور مردم و غیرنظامیان را مورد هدف قرار می‌دهد به فرموده مقام معظم رهبری قطعاً پیروزی با جبهه مقاومت است اسرائیل از صحنه روزگار حذف خواهد شد.

نعمتیان تصریح کرد: دشمن تصور می‌کند که اگر زائران مزار حاج‌قاسم سلیمانی را به شهادت برساند سال‌های بعد مردم دیار دیگر در این مراسم شرکت نمی‌کنند؛ اما مشاهده می‌کنیم که چند ساعت و بعدازاین حادثه تروریستی مردم دوباره به گلزار شهدا بازگشتند مگر آنها توانستند پیاده‌روی اربعین را تعطیل کنند که زیارت مزار حاج‌قاسم در سالگرد شهادت وی را نیز تعطیل کنند مطمئناً هیچ‌وقت به این هدف نخواهند رسید.

وی عنوان داشت: مردمی که به زیارت مزار حاج‌قاسم رفته بودند در آرزوی شهادت بودند و حاج‌قاسم را با عنوان الگویی برای خود برگزیده بودند همه این‌ها خودشان آرزوی شهادت را داشتند، مردم اگر بدانند جایی فتنه خطری وجود دارد از آن استقبال می‌کنند و برای احیای نظام و اهداف انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت بیشتر حضور پیدا می‌کنند این‌که زیارت مزار حاج‌قاسم را دشمن بتواند تعطیل کند آرزویی است که با خود به گور خواهد برد.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/46932
اخبار مرتبط

نظرات شما