رئیس دانشگاه صنعتی قم:

مردم از حاج‌قاسم سلیمانی دست نمی‌کشند

جلال رئیس دانشگاه صنعتی قم با اشاره به حضور گسترده و مجدد مردم بعد از حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان و تشییع باشکوه شهدای حادثه تروریستی، گفت: دشمنان مردم ایران بدانند ملت ایران و آزادی‌خواهان جهان با این جنایات وحشیانه از حاج‌قاسم سلیمانی و از اهداف وی دست نمی‌کشند.

رضایی نور ضمن گرامیداشت یاد شهید سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: همه‌جای دنیا و همه ملل قهرمان‌هایی را دارند که این قهرمان‌ها به‌واسطه اقدامات انسان‌دوستانه و یا به‌واسطه اخلاق و ادب و یا به‌واسطه قدرت فکر و سازمان‌دهی که داشتن شناخته‌شده هستند.

رئیس دانشگاه صنعتی قم افزود: در دوره‌ای که با یک پدیده جهانی عجیب‌وغریب و صهیونیستی مواجه بودیم به نام داعش که اسلام دروغین را به نمایش می‌گذاشتند پدیده داعش تبدیل به یک آتش فراگیر در منطقه خاورمیانه شده بود که با تحریکات دنیای غرب به‌ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکا در حال انجام جنایت بود.

وی ادامه داد: در آن شرایط که سنگرهای مختلف کشورها اسلامی در منطقه خاورمیانه اشغال می‌شد و اسلام دروغین نگاه‌ها را نسبت به مسلمانان منفی می‌کرد قهرمان ملی و بین‌المللی ما حاج‌قاسم سلیمانی وارد میدان می‌شود و با حداقل امکانات و تجهیزات و نیروها و باتدبیر و درایت سکان‌داری می‌کند.

رضایی نور تصریح کرد: سردار سلیمانی فضای میدان‌های نبرد را به نفع جبهه مقابل داعش برمی‌گرداند در شرایطی که خون‌ریزی‌های داعش در رسانه‌ها به بدترین شکل ممکن به اسم اسلام به نمایش درمی‌آمد دنیا مشاهده کرد یک مسلمان واقعی نگاه‌ها را به خودش معطوف می‌کند و در مقابل داعش می‌ایستد.

رئیس دانشگاه صنعتی قم خاطرنشان کرد: در این زمان نگاه‌ها به‌نظام جمهوری اسلامی ایران معطوف می‌شود؛ زیرا سردار سلیمانی سردار سپاه ایران و اسلام بود که در جبهه‌های مقاومت مشغول مبارزه با تروریسم  و دنباله‌رو مسیر اهل‌بیت است حاج‌قاسم فتوحات زیادی را کسب می‌کند که همه مشاهده کردند داعش در همه جبهه‌ها به عقب رانده شد و درنهایت همان‌طور که خود حاج‌قاسم وعده داده بود سیطره‌ داعش از بین می‌رود.

رضایی نور عنوان داشت: چنین قهرمانی فقط قهرمان ملی نیست؛ بلکه در سطح بین‌المللی مطرح می‌شود و طبیعی است که دنیای غرب و انسان‌نماهایی که سعی می‌کنند با تمام وجود انسانیت را سلاخی کنند فعالیت‌های حاج‌قاسم به آن‌ها برمی‌خورد، و برای ترور چنین قهرمانی برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی گفت: دشمن به‌زعم خودش می‌خواست با حذف حاج‌قاسم سلیمانی راحت شود و از دست فردی که چنین جریان بزرگی را در مقابل تروریست‌ها ایجاد کرده راحت شوند؛ اما مشاهده کردیم که تأثیر شهادت حاج‌قاسم کم‌تر از وجودشان نبود و باعث شد کل کشور برای تشییع پیکر حاج‌قاسم به پا خیزند از طرفی آزادی‌خواهان در سراسر دنیا نیز به حاج‌قاسم تأسی کردند و غالب مردم دنیا از حاج‌قاسم به نیکی یاد می‌کنند.

رئیس دانشگاه صنعتی قم تصریح کرد: حاج‌قاسم دل‌ها را فتح کرده بود و همه‌ساله در ایام سالگرد شهادت چون مراسم‌های مختلف برگزار می‌شود و یک برنامهٔ عظیم در گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود.

رضایی نور با اشاره به حادثه تروریستی کرمان افزود: حضور مردم کنار مزار حاج‌قاسم سلیمانی نیز خاری در چشم دشمنان است به همین منظور دشمنان اقدام به کشتار زنان و کودکان بی‌گناه کردند که مطمئن باشید این اتفاق و حادثه تروریستی بی‌پاسخ نخواهد ماند همین حضور مجدد مردم بعدازاین حادثه خودش گویای این است که مردم ما دست از این مسیر و این منش و از نهضتی که حاج‌قاسم شروع کرده که نهضت مقاومت است برنمی‌دارند.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/46960
اخبار مرتبط

نظرات شما