هیات‌مدیره پرسپولیس مصوب کرد؛

فقط سرمربی خارجی جایگزین گل‌محمدی می‌شود

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مصوب کرد در صورت جدایی یحیی گل‌محمدی، جایگزین او فقط یک سرمربی خارجی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» درحالی‌که شایعات زیادی پیرامون آینده نیمکت پرسپولیس وجود دارد، شنبه اعضای هیئت‌مدیره دور هم جمع شدند و در مورد آینده نیمکت این تیم تصمیم‌گیری کردند.

 براین‌اساس و درحالی‌که شایعات زیادی پیرامون جانشین یحیی وجود دارد، هیئت‌مدیره پرسپولیس اعلام کرد که همچنان منتظر سرمربی سرخ‌پوشان خواهد ماند و تا یکشنبه در این مورد صبر می‌کند.

 بااین‌حال قرمزها همچنین تصمیم گرفتند که سرمربی بعدی از میان گزینه‌های خارجی و کارنامه دار انتخاب شود که به نظر می‌رسد گزینه نخست برانکو ایوانکوویچ خواهد بود.

سرمربی خارجی

 هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شنبه با حضور همه اعضا و مدیرعامل برای تعیین وضعیت سرمربیگری تیم، تشکیل جلسه داد.

 این نشست قرار بود یکشنبه تشکیل شود؛ ولی برای این که زمان از دست نرود به شنبه منتقل شد.

 در این جلسه رضا درویش گزارشی از آخرین وضعیت و نتیجه صحبت‌های خود با یحیی گل‌محمدی را به اعضا ارائه کرد.

 در نهایت هیات مدیره بعد از بررسی جمیع شرایط باتوجه‌به اشراف یحیی گل‌محمدی بر مسائل فنی تیم و شرایط لیگ، بر تمایل خود برای ادامه فعالیت یحیی گل‌محمدی تأکید کرد؛ ولی باتوجه‌به اصرار ایشان بر جدایی، تعیین تکلیف نهایی را به جلسه فردا بین مدیرعامل، گل‌محمدی و نماینده حقوقی وی موکول کرد.

 هیات مدیره همچنین مصوب کرد با جدایی سرمربی کنونی تیم، جانشین وی از میان گزینه‌های خارجی که دارای کارنامه قابل‌قبول باشد انتخاب شود. به‌این‌ترتیب کاندیدا شدن هر گزینه داخلی منتفی شد.

 هیات مدیره اعلام کرد؛ ضمن احترام به مربیان داخلی و اذعان به شایستگی‌هایی که نزد ایشان وجود دارد، در مقطع کنونی باتوجه‌به مجموعه مسائلی که باید در نظر گرفته شود و همچنین استفاده از مجموعه نظرات موافق و مخالف کارشناسان، حضور یک مربی خارجی دارای کارنامه موفق را برای تیم مناسب می‌داند.

 براین‌اساس از سوی باشگاه نیز مورد تأکید است که با هیچ مربی داخلی یا باشگاه‌های متبوع ایشان، مذاکره‌ای درباره سرمربیگری سرخ‌پوشان ایران، صورت نگرفته است.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/46985
اخبار مرتبط

نظرات شما