امام‌جمعه کهک:

تداوم راه شهید سلیمانی رژیم صهیونیستی را آزار می‌دهد

امام‌جمعه کهک با بیان این که پشت پرده جنایت کرمان رژیم کودک کش است، گفت: تداوم راه شهید سلیمانی رژیم صهیونیستی را آزار می‌دهد.

حجت‌الاسلام صبوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  ضمن محکوم‌کردن حادثه تروریستی کرمان اظهار داشت: مردم بصیر ما می‌دانند که هم به‌وجودآورنده و هم  هدایت‌کننده اصلی گروه‌های تروریستی رژیم جنایت‌کار و تروریست آمریکا است.

وی ادامه داد: هدف اصلی از این اقدامات مذبوحانه تنفس مصنوعی به رژیم در حال احتضار صهیونیستی است.
صبوری با بیان این که همواره در طی ۴۵ سال گذشته شاهد این اقدامات مذبوحانه از سوی دشمنان نظام بودیم، ابراز داشت: راه و مسیر شهید سلیمانی با شهادت ایشان نه تنها کم رنگ نشد بلکه پر رنگ تر هم شد و این موضوع برای دشمنان نظام غیر قابل هضم است.
وی ادامه داد: استکبار جهانی فکر می‌کرد که با به‌شهادت‌رساندن حاج‌قاسم محور مقاومت تضعیف می‌شود؛ اما رزمندگان مقاومت نشان دادند که این مسیر همچنان ادامه دارد و اتفاقاً شهادت حاج‌قاسم آن‌ها را جدی‌تر کرد.
امام‌جمعه کهک با بیان این که نشان‌دادن ناامنی در کشور هدف دیگر این ترورها است، تصریح کرد: در همه جای دنیا از این اتفاقات رخ می‌دهد و این حرکت‌های  ناجوانمردانه در همه کشورها تقبیح شده است.
وی ابراز داشت: اتاق فکری که به دنبال این ترورها است به‌خوبی می‌داند که ملت ایران نه‌تنها توطئه‌های نخ‌نمای شده‌ای آن را می‌داند؛ بلکه با این اقدامات پی به ذات کثیف آن‌ها می‌برد.
صبوری با اشاره به پیام رهبر انقلاب تصریح کرد: همان‌طوری که ایشان فرمودند انتقام از دست‌اندرکاران و آمران این جنایت گرفته خواهد شد تا درس عبرتی برای آن‌ها باشد و بدانند که خاک جمهوری اسلامی ایران جای این‌گونه جنایت‌ها نیست.



انتهای پیام/۱۱۰
 


http://qomefarda.ir/47010
اخبار مرتبط

نظرات شما