پنج هیچ، باخت عجیب در امارات؛

فاجعه پرسپولیس با اوسمار در آزمون نخست

پرسپولیس در غیاب ستاره‌های ملی‌پوش با پنج گل مقابل شباب الاهلی شکست فاجعه‌باری را به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» تیم پرسپولیس درحالی‌که اومسار ویرای برزیلی را به‌عنوان سرمربی جدید روی نیمکت خود می‌دید در نخستین دیدار تدارکاتی‌اش در اردوی دبی، به مصاف تیم شباب الاهلی امارات رفت که این دیدار با شکست عجیب ۵ بر صفر سرخ‌پوشان ایران همراه شد.

فاجعه پرسپولیس

 در دقیقه ۲۲ و بر خلاف جریان بازی، شباب الاهلی روی یک ضد حمله، تیم میزبان به گل رسید. شوت اول بازیکنان حریف را امیررضا رفیعی دفع کرد که ریباند آن تبدیل به گل شد؛ اما به نظر نمی‌رسید توپ به طور کامل از خط رد شده باشد. در دقیقه ۲۵، شوت زمینی و محکم شهاب زاهدی با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۲۹، شباب الاهلی روی یک شوت ۳۵ متری دقیق توانست به گل دوم برسد.

فاجعه پرسپولیس

در دقیقه ۳۳، همکاری خوب سرخ‌پوشان باز هم مقابل دروازه خطرساز شد؛ اما دروازه‌بان حریف شوت عالیشاه را دفع کرد.

در دقیقه ۳۶، حرکت خوب عالیشاه از سمت چپ با پاس عرضی او به داخل محوطه ۶ قدم همراه شد که توپ از مقابل پای زاهدی رد شد. در دقیقه ۴۰، شباب الاهلی مجدداً روی ضد حمله خطرساز شد و به گل سوم رسید. پاس در عمق هافبک این تیم که در شرایط کاملاً مشکوک به آفساید به هم‌تیمی‌اش رسید در موقعیت تک‌به‌تک به گل تبدیل شد.

فاجعه پرسپولیس

 در نیمه دوم و در دقیقه ۶۵، روی اشتباه خط هافبک در پاس به عقب، توپ به مهاجم حریف رسید که او دوباره در موقعیت تک‌به‌تک به گل رسید. در دقیقه ۷۹، یک‌بار دیگر روی ضد حمله و با پاس عمقی پشت مدافعان مهاجم شباب الاهلی با دروازه‌بان تک‌به‌تک شد که این توپ هم تبدیل به گل شد.

فاجعه پرسپولیس

 اولین بازی دوستانه پرسپولیس در اردوی زمستانی امارات به شکلی ناگهانی برگزار شد و شاگردان اوسمار ویه‌را مقابل شباب الاهلی امارات به میدان رفتند و شکست عجیب و فاجعه‌باری را تجربه کردند.

فاجعه پرسپولیس

 همچنین اوسمار ویه‌را در این دیدار برای نخستین‌بار پرسپولیس را به‌عنوان سرمربی هدایت می‌کرد. او در دو بازی قبلی برابر چادرملو اردکان و پیکان تهران نیز قرمزها را هدایت کرد؛ اما بااین‌حال در آن زمان به‌عنوان مربی موقت در کادر پرسپولیس حضور داشت.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/47357
اخبار مرتبط

نظرات شما