رئیس شورای اسلامی شهر قم:

مشارکت‌های اجتماعی و تصمیمات نظام از مساجد نشأت می‌گیرد

رئیس شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: حضور در مساجد به‌عنوان یکی از پایگاه‌های مردمی برگ برنده جمهوری اسلامی است؛ چرا که مشارکت اجتماعی و تصمیم‌گیری‌های مرتبط با نظام، من‌جمله انتخابات از این کانون پر معنویت نشأت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» محسن محرری در نشست صمیمی با مردم محله شیخ‌آباد قم در مسجد امام رضا (ع) گفت: پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم از افتخارات شورای اسلامی شهر قم است و شورای شهر، ملزم است در کنار مردم باشد و از نظرات، دیدگاه‌ها و انتقادات مردم در برنامه‌ریزهای شهری و سیاست‌گذاری‌ها در حوزه مدیریت شهری استفاده کند.

 رئیس شورای شهر قم بیان کرد: حضور در مساجد به‌عنوان یکی از پایگاه‌های مردمی برگ برنده جمهوری اسلامی است؛ چرا که مشارکت اجتماعی و تصمیم‌گیری‌های مرتبط با نظام، من‌جمله انتخابات از این کانون پر معنویت نشات می‌گیرد.

 وی تأکید کرد: اعضای شورای شهر پاسخگوی ملاقات مردمی هستند؛ همچنین نامه‌ها و شکایات در ۷ کمیسیون تخصصی مورد بررسی و با حضور نمایندگان شهرداری، تصمیم‌گیری‌های مربوطه انجام می‌شود.

 محرری با اشاره به اینکه رضایتمندی مردم مدنظر شورای اسلامی شهر قم هست افزود: در حد مقدورات و مقتضیات، شورای اسلامی شهر در میدان حضور دارد و با تلاش شهردار قم ارائه خدمات به مردم درحال‌توسعه است و در بودجه ۱۴۰۳، مبلغ ۹ هزار و هفتصد میلیارد تومان برای شهرداری تخصیص‌یافته است که ۴۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرد که در راستای خدمت‌رسانی به مردم استفاده خواهد شد.

 رئیس شورای شهر تصریح کرد: علی‌رغم شرایط اقتصادی و محدودیت‌های منابع، هیچ‌یک از پروژه‌های شهری متوقف نشده و مدیریت شهری، تمام پروژه‌های عمرانی، خدمات شهری، نظافت شهر، توسعه فضای سبز و توجه به مناطق محروم را دنبال می‌کند.




انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/47450
اخبار مرتبط

نظرات شما