مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قم:

ایران به برکت انقلاب در تمام عرصه‌ها پیشرفت کرده است

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قم با اشاره به اینکه ایران در عرصه تعداد هیات مذهبی، مداح و سخنران با قبل از انقلاب بسیار فاصله دارد، گفت: ایران به برکت انقلاب و با وجود تمام تحریم‌ها، توطئه‌ها و فشارهای دشمن در تمام عرصه‌ها پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

سید رضا جَدّا در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را اگر بخواهیم فقط با محوریت هیات‌های مذهبی و ستایشگری اهل‌بیت (ع) دنبال کنیم همین بس که ما ببینم قبل از انقلاب چه تعداد هیات مذهبی فعال بوده و اکنون چه تعداد هیات در حال انجام‌وظیفه و اجرای برنامه‌های گوناگون فرهنگی و اجتماعی است.
وی ادامه داد: در عرصه مداح باید بررسی کنیم که درگذشته چه تعداد مداح شاخص داشتیم که در سطح کشور می‌توانستند اجرای برنامه داشته باشند؛ اما در حال حاضر هر شهری ده‌ها مداح شاخص دارد که در سطح کشور می‌توانند اجرای برنامه داشته باشند.
مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قم خاطرنشان کرد:  امروز باید گفت که تعداد هیات‌های مذهبی، مداحان و سخنرانان مذهبی نسبت به قبل از انقلاب بسیار پیشرفته کرده است و کسانی که شرایط جلسات و هیات‌ها را درگذشته درک کرده‌اند امروز آزادی برگزاری مجالس عزاداری برای اهل‌بیت را به‌خوبی تأیید می‌کنند.
وی افزود: از حیث مباحث مذهبی هم اگر بخواهیم اشاره‌ای کنیم، شاهد هستیم که ایام اعتکاف چه تعداد از جوانان به‌صورت میلیونی در این مراسم معنوی شرکت می‌کنند مخصوصاً امسال که دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها حضور چشمگیری داشتند؛ اما درگذشته این‌چنین امکانی نبوده است و البته باید به مراسم اربعین حسینی هم اشاره کنیم که حضور میلیونی مردم عزیزمان در این مراسم با شوروشوق مهر تأیید بر این گفتار بنده است.
جدا در ادامه با اشاره به دستاوردهای نظامی کشور، گفت: قبل از انقلاب و جنگ تحمیلی چندین هزار مستشار نظامی آمریکایی در حال مدیریت مسائل نظامی کشور بودند و افسران ارشد ارتش ایران قدرت تصمیم‌گیر نداشتند و تحت دستورات مستشاران بودند و هیچ آورده و تولیدی برای کشور نداشتند.
وی ابراز داشت:  اما در حال حاضر می‌بینیم که صنایع دفاعی کشور در حال تولید موشک‌های بالستیک و نقطه زن و ارسال ماهواره به فضا است، در نانوتکنولوژی پیشرفت‌های بسیار خوبی توسط جوانان کشور کسب شده است؛ ایران بعد از انقلاب و به برکت انقلاب دستاوردهای بسیاری در زمینه‌ها مختلف به دست آورده است.
مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قم عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام تحریم‌ها و دشمنی‌ها در این ۴۵ سال بعد از انقلاب توانسته است خود را در بیشتر عرصه جز ۵ کشور اول دنیا قرار دهد.
وی تصریح کرد: دشمن در این سال‌ها از طریق جنگ سخت و جنگ نرم و حتی جنگ اقتصادی به اهداف خود نرسید به همین منظور چند سالی است که شروع به القای یاس و ناامیدی بین مردم کرده است تا مردم را از نظام و مشارکت‌های اجتماعی مانند انتخابات دور کند تا نظام پشتوانه مردمی خود را از دست بدهد.
جدا گفت: اما مردم بابصیرت جمهوری اسلامی ایران همیشه برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش‌برآب کرده‌اند و ملت ایران علاوه بر تمام تحریم‌ها و فشارها پشت نظام بوده و هستند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/47472
اخبار مرتبط

نظرات شما