مسئول بسیج رسانه سپاه استان قم:

ایران به برکت انقلاب در بین چند قدرت اول دنیا قرار دارد

مسئول بسیج رسانه سپاه استان قم با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب در تمام عرصه‌های پیشرفت کرده است، گفت: ایران به برکت انقلاب اسلامی در بسیاری از عرصه‌ها بین چند قدرت اول دنیا قرار دارد.

داوود شمس در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر با اشاره به اینکه نظام بعد از انقلاب در تمام عرصه‌ها دستاوردهایی داشته است، اظهار داشت: مهم‌ترین دستاوردی که نظام بعد از انقلاب داشته است موضوع نفی استبداد و استکبارستیزی بوده است.
وی ادامه داد: موضوع امنیت حاکم در کشور یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای نظام بعد از انقلاب بوده است درحالی‌که امروز برخی کشورهای همسایه را می‌بینیم که در مسئله امنیت چگونه گرفتار هستند.
مسئول بسیج رسانه سپاه استان قم خاطرنشان کرد: در این سال‌ها ایران با عضویت در گروه‌های مختلف بین‌المللی توانسته است به اهدافی همچون تعامل بهتر با کشورهای دیگر و صادرات دست یابد.
وی اضافه کرد: بعد از انقلاب یکی از پیشرفت‌های چشمگیر جمهوری اسلامی در مسئله پزشکی بود چرا که زمانی پزشکان خارجی در ایران طبابت می‌کردند؛ اما امروز پزشکان متخصص و فوق‌تخصص ایرانی در کشورهای دیگر در حال طبابت هستند.
شمس ادامه داد: همچنین در این زمینه موفقیت‌هایی همچون مسئله ژن‌درمانی که برای درمان سرطان خون استفاده می‌شود هم به برکت انقلاب توسط جوانان این مرزوبوم به‌دست‌آمده است.
وی ابراز داشت: در مسئله ماهواره قبل از انقلاب هیچ حرفی برای گفتن نداشتیم؛ اما امروز در  پرتاب ماهواره هم جز قدرت‌های اول دنیا به‌حساب می‌آییم.
مسئول بسیج رسانه سپاه استان قم تأکید کرد: پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران باعث شده است که رسانه‌های معاند و استکبار شروع به القای ناامیدی و ایجاد شبهه  در بین مردم  کنند تا به اهداف خود برسد.
وی گفت: اما جامعه ایرانی با تمام تلاش‌های دشمن و تحریم‌ها و فشارها باز هم در مسیر پیشرفت گام برمی‌دارد تا به درجات بالاتر برسد.



انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/47491
اخبار مرتبط

نظرات شما