مدیرحوزه‌های‌علمیه:

بیداری ایمانی و انقلابی مردم راز پیشرفت ایران است

مدیرحوزه‌های‌علمیه با صدور پیامی ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این امواج انسانی و فریادهای آسمانی و بیداری ایمانی و آتشفشان انقلابی نقطه قوت و پشتوانه اقتدار و راز پیشرفت ملت بزرگ ایران و امت اسلام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» مشروح پیام تقدیر آیت‌الله علیرضا اعرافی از حماسه‌آفرینی مردم انقلابی و وفادار ایران اسلامی در سالروز ۲۲ بهمن بدین شرح است:

 بسم‌الله الرحمن الرحیم و ایاه نستعین، انه خیر ناصر و معین .

 ملت شریف و جوانان عزیز ایران و حوزویان و روحانیت محترم .

 با سلام و درود بر پیامبر اعظم (ص) و مولودهای مبارک ماه شعبان علیهم‌السلام و شهدای گران‌قدر و امام شهیدان ره و با تبریک مناسبت‌های ماه شریف شعبان و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی.

 به یاری خداوند مهربان و قادر متعال امروز شاهد شکوه حضور جوانان و نوجوانان و زنان و مردان سرافراز و مردم شجاع و هوشیار و بیدار و حماسه‌آفرین و ملت عزیز ایران و مسلمانان و مستضعفان در سراسر جهان بودیم و مردم فداکار و وفادار و سهام‌دار انقلاب در آینه زلال و افق روشن اسلام و ایران شاداب و بانشاط و با شور و هیجان خوش درخشیدند.

 با تماشای جلوه‌ها و صحنه‌های حضور طیف رنگارنگ مردم عزیزمان و آفرینش تابلو وحدت و انسجام و روح ایثار و مقاومت در هر بیننده منصف حس غرور و افتخار برانگیخته می‌شد.

 این حماسه بزرگ و رستاخیز مردمی در شرایط حساس منطقه و به‌رغم همه کینه افروزی دشمنان ایران و اسلام و با وجود همه سختی‌ها فصلی نو رقم زد و امیدی مضاعف برانگیخت؛ باید از اعماق وجود و سویدای قلب اشک شوق ریخت و بر این مردم آگاه و هوشیار درود فرستاد و آفرین گفت و سپاس گزارد و پیشانی خضوع و شکر بر آستانه ذات کبریایی حضرت حق سایید.

 این روح جهادی و فرهنگ حماسی و رویکرد هم‌افزایی و وحدت در انتخابات پیشرو و در تحقق همه برنامه‌های کشور و رشد و پیشرفت گسترده‌تر آن ساری و جاری گردد و مسئولان خدوم از این سرمایه بزرگ مردمی قدردانی و بر خدمت بهتر و بیشتر بیفزایند.

 این امواج انسانی و فریادهای آسمانی و بیداری ایمانی و آتشفشان انقلابی نقطه قوت و پشتوانه اقتدار و راز پیشرفت ملت بزرگ ایران و امت اسلام و سرمایه‌ای عظیم برای فائق آمدن بر چالش‌ها و مشکلات پیشروی میهن و انقلاب اسلامی است و هموارکننده مسیر پیمایش گام دوم انقلاب که در بیانیه رهبری معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی ترسیم شده است، بشمار می‌آید و رجاء واثق است این حضور خردمندانه و شکوهمند در انتخابات اسفندماه برگی زرین دیگر در کارنامه قطور انقلاب اسلامی رقم زند و به پشتوانه این اقتدار محور مقاومت و امت اسلام بر استکبار و صهیونیزم جهانی شاهد پیروزی فزون‌تر باشد. بفضله و منه.

 از همه طبقات و گروه‌های مختلف ملت به‌ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان و جوانان عزیز و روحانیون و مبلغان و حوزویان ارجمند و گروه‌های جهادی و تبلیغی تقدیر و تشکر می‌نمایم.

 درود خدا و فرشتگان آسمان بر همه فجر آفرینان و حماسه‌سازان بهمن و اسفند سال ۱۴۰۲.

 ولله الحمد اولاً و آخرا

 علیرضا اعرافی

 ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲




انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/47565
اخبار مرتبط

نظرات شما