دادستان کل کشور:

انقلاب ما برآمده از حوزه‌های علمیه است

دادستان کل کشور گفت: انقلاب ما برآمده از حوزه‌های علمیه است و حوزه باید در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها همراه و همگام با نظام اسلامی باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، دادستان کل کشور در نشست با مدیران مدارس علمیه با بیان اینکه انقلاب ما برآمده از حوزه‌های علمیه است و حوزه باید در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها همراه و همگام با نظام اسلامی باشند گفت: به دنبال کم‌کردن فاصله بین نظام و حوزه‌های علمیه هستیم تا حوزه‌ها بتوانند در راستای رسالت خود به‌نظام یاری برسانند و مسئولان از ظرفیت فکر و اندیشه حوزویان بهره‌مند شوند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین موحدی آزاد با اشاره به چهل و پنجمین سالروز فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب ما برای پیاده‌کردن احکام اسلام در جامعه به وجود آمده و اکنون انتظار اصلی از حوزه‌های علمیه و اندیشمندان تبیین مبانی اسلام در جامعه است.
وی حوزه‌های علمیه را تکیه‌گاه نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: در زمان طاغوت حتی یک طلبه هم در سیستم فاسد آن دوران مشغول به کار نبود، درحالی‌که اکنون حوزه‌ها و حوزویان ما احساس تکلیف می‌کنند و در سطوح مختلف نقش‌آفرین هستند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/47610
اخبار مرتبط

نظرات شما