امام‌جمعه سلفچگان:

راهپیمایی روز قدس پیام امید و نصرت داشت

امام‌جمعه سلفچگان با اشاره به راهپیمایی گسترده و میلیونی مردم ایران در روز قدس، گفت: راهپیمایی باشکوه روز قدس پیام امید و نصرت را برای مردم غزه و منطقه داشت.

حجت‌الاسلام مهدی غروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  با بیان این که مردم غزه تنها نیستند، اظهار داشت: تظاهرات روز قدس در سراسر تر جهان به مردم غزه نشان داد که آن‌ها تنها نیستند و انسان‌های آزاده و عدالت‌خواه همواره حامی آن‌ها هستند.

وی ادامه داد: مردم مظلوم و کودکان بی‌پناه و زنان بی‌دفاع غزه در چند ماه گذشته که این سگ هار آمریکا، رژیم جعلی سفاک غاصب به آن‌ها حمله کرده، چشم امیدشان به‌ روز قدس بود و منتظر بودند که ببینند که آیا واقعاً جوامع اسلامی کاری برای آن ها می کنند.
غروی بیان داشت: الحمدلله مردم شریف، مؤمن و انقلابی ایران اسلامی در همه جا در استان های بزرگ و کوچک، از شهرهای بزرگ و کوچک ،در روستاها ، بخش ها و حتی جاهایی که جمعیت بسیار کمی داشتند هر ساله نشان دادند که به یاد مظلومان جهان هستند و امسال نیز خوش درخشیدند.
وی حضور در این راهپیمایی را یک نوع برائت جستن از ظلم و ستم عنوان کرد و گفت: حضور در راهپیمایی یک نوع برائت از مشرکین و ظالمان است که همه ساله تکرار می‌شود.
وی تصریح کرد: امسال هم همه مردم ایران پابه‌پای هم به قول مقام معظم رهبری یک خروش عظیمی داشتند به‌طوری‌که از ساعات اولیه صبح در شهرهای بزرگ کشور عزیزمان مردم به خیابان‌ها آمدند و  در کنار آن‌ها جوامع اسلامی هم خروش عظیمی داشتند.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/48264
اخبار مرتبط

نظرات شما